“Skuffelse! ”

Vurdert som nr. 8 av 37 Restauranter i Brela
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Etter å ha ventet en halv time på transer taxien, kom jeg meg opp til stedet hvor jeg skulle spise. Men, skuffelsen var stor da de hadde "glemt" min reservasjon og hadde kun et bord innerst i en mørk krok. Det ble en rask retur. Tydlig de prioritere grupper på flere enn en.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 424helenew

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Ble hentet og levert på hotellet, booket bord gjennom Ving. Fantastisk solnedgang, god service og nydelig mat. Vanskelig å gå ned med høye heler, ville satt pris på duk på bordet. Et sted jeg absolutt ville anbefale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 894adar
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk kveld med mye vær. Ble hentet og kjørt hjem av hyggelige folk i 3 minibusser som er inkl i pris. Bestilte bord til 21 stk og fikk bord med fantastisk utsikt og tak. Pga Bora vind fikk vi oppleve litt vær utfordringer også, men vi satt varmt og tørt. Prosseco som velkomst drink, rikelig med vin til mat, forrett og hovedrett. Maten var veldig god og personale var utrolig hyggelige. Ca 5100 kuna for hele opplevelsen. Anbefales sterkt. (NB: skriver kun anbefalinger på restauranter som har det lille ekstra)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Thomba1973
Anmeldt 19. juli 2018

Vi booket og ble hentet av en av restaurantens tre biler og kjørt opp fjellsidene ovenfor Brela. Her kom vi til en ærverdig gammel restaurant med en himmelsk utsikt over Adriaterhavet. Det luktet grillovn med kull og vi fikk servert biff, fersk selvfølgelig fra husets eget utvalg. Og det må sies, biff kan de! Utrolig godt! Hyggelig betjening, gikk litt fort i svingene, men en flott kveld med XXL-utsikt!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, DogOnSnail
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat med nydelig utsikt og trivelig atmosfære. Litt store porsjoner (250g kjøtt), kunne holdt til to personer. Spiste ostefyllt biff med grillede grønnsaker, soppsaus og croquette, og vaniljeis til dessert. Alt var veldig godt! Ved bestilling av bord tilbyr de henting, noe som er en fordel da restauranten ligger høyt oppe.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 622isaks

Reisende som så på Konoba Galinac, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Galinac? Del dine erfaringer!