“Middag”
Anmeldelse av Palma

Palma
Vurdert som nr. 13 av 37 Restauranter i Brela
Anmeldt 7. september 2021

Kjempe god mat, og service. Vårt beste måltid i Brela! Vi har vår 3 middag/ kveld i brela, og dette var vårt beste måltid! Virkelig å anbefale.......

Dato for besøk: september 2021
Takk, unn e

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger og var fornøyd med maten og service begge gangene. Spesielt sjømaten. Servitørene var veldig hyggelige og det er en fin atmosfære her.

Dato for besøk: september 2019
Takk, JodyStein
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Middelmådig måltid- og service. Syns personlig det var litt sånn kjedelig og lite romantisk plass å spise lunsj..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, monikal658
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste ganske god pizza, det lå et hyggelig sted ved sjøen, men dessverre var servicen dårlig. Kelnerne var uoppmerksomme og brukte lang tid.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Marit234
Anmeldt 26. juni 2017

Fint spisested for avslappende lunch. Fisk anbefales så absolutt.Kelnerene var flinke . Anbefales for glutenalergikere

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Steinar-kr

Reisende som så på Palma, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Palma? Del dine erfaringer!