“Nope”

Hrast
Vurdert som nr. 9 av 37 Restauranter i Brela
Kjøkken: Kroatisk
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Oppvarmet ris og lite på maten vi fikk. Han som bestilte kjøtt var glad for smaken, men resten var dårlig. Sjømaten smakte heller ikke bra. Plutselig stakk servitøren vekk med askebegret hannes og helt uten videre, da vi enda ikke var ferdig

Dato for besøk: september 2021
Takk, Maiskolbe

Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Pizzaen var god. Servicen var litt dårlig. Servitøren virket veldig lei. Et helt ok besøk. Taper for dårlig service.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 60morganl
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk det siste ledige bordet den kvelden vi var der og bestilte middag. En hyggelig kelner spanderte velkomstdrink "på huset". Menyen besto av svært mange alternativer, nesten for mange. Vi bestilte pizza vegetar, pizza Capricosa, pasta bolognese og biff strogabof. De hadde bare en porsjon av pasta bolognese igjen så en av gjestene måtte istedenfor ta en pasta carbonara. Full score på service, men litt å gå på når det gjelder maten. Pizzaene var bra, stroganof ikke fullt så bra. Pastaretter var på det jevne. Siden maten betyr mest blir der en gjennomsnittlig karakter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trjkkl
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

5/5. Bra service. Lekker mat 2 av 2 kvelder. Anbefales. Fin forrett på huset. God likør. Godt brød. Bra kjøtt.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, knutarm
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Vi besøkte for første gang restauranten 5 juni. Vi ble møtt av en kjempehyggelig servitør og fikk servert velkomstdrink, god mat og en liten likør som avslutning på måltidet. Vi skal tilbake.. og det at vi er 12 stk. I gruppen som består av personer som har en synsutfordring tok de på strak arm..

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 697gerdj

Reisende som så på Hrast, så også på

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Hrast? Del dine erfaringer!