“Ypperlig”

Obala
Vurdert som nr. 23 av 37 Restauranter i Brela
Kjøkken: Kroatisk
Anmeldt 10. september 2021

Vi bestilte biff etter tips fra bekjente, og maten var enestående. Perfekt biff og tilbehør. Kelneren var meget hyggelig og vi fikk rask betjening. Anbefales

Dato for besøk: september 2021
Takk, svendo2017

Anmeldt 30. juli 2019

Maten var god, utsikten var bra. Høye bord ifh stolene.. Uten puter ble dette noe merkelig. Når vi skulle betale fikk vi beskjed om at de kun tok kontanter. Måtte derfor gå i 20 min for å ta ut penger. Hadde store forventninger da reiseselskaper anbefaler denne plassen som den beste. Dette stemmer ikke.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Britt-Tove S
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat! 10/10 på pepperbiffen.
Rask service og nydelige omgivelser langs strandpromenaden i Brela.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 889kristinah
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Sur avvisende kundebehandling. Tar ikke kort, kommer ikke tilbake hit! Smilekurs trengs, dette er ikke sånn vi er vant til her i BrelaRestauranten ligger litt utenfor sentrum.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, wencheo919
Anmeldt 9. juli 2018

Denne plassen er underestimert, topp service og helt grei mat. Vi spiste her to ganger, og den ene gangen satt vi andre etasje og spiste lokal fisk,mens solnedgangen fulgte oss helt ned.Utrolig flott!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, DogOnSnail
Filip P, Owner på Obala, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Thank you for your visit. It was nice having you, and we hope to see you again :)

Reisende som så på Obala, så også på

Baska Voda, Split-Dalmatia County

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Obala? Del dine erfaringer!