“Middag”

Kjøkken: Italiensk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Bra resturang. /cafe for ein lettvint middag , eg hadde fish and chips som var veldig bra ,savnet remulade til og min mann hadde pizza som var veldig bra, steik i stein ovn hyggelig personell og ingen stress,selv om det var mye folk her,og dette stedet egner seg både til lunch og middag . Ein god mat opplevelse

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 917ethelv
Salisland, Gerente de relações públicas på Ocean Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hello Ethelv
Thank you very much for your evaluation.
For us it was a pleasure to meet you at our Pub.
A big hug, Ocean Staff.

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Gode drinker, fantastisk vertskap og underholdning. Torsdagen er dagen det skjer og anbefales en visit. Live musikk og menn på rulleskøyter mens andre svinger drinkbrettet med store smil.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ainabye
Salisland, Gerente de relações públicas på Ocean Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Hello Ainabye,
THANK YOU FOR LETTING YOU LEAVE AN EVALUATION IN THE TRIPADVISOR.
We were very happy to hear that you liked our Pub. We hope to see you soon.
Best regards, Ocean Staff.

Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Et meget hyggelig sted å avslutte kvelden. Veldig hyggelig personale og byens beste mohito gjør at vi kommer tilbake gang på gang.
Mat serveres her men vi har ikke spist her ennå.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 476hanss
Salisland, Proprietário på Ocean Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2017

Thank you so much for the nice valuation, sad to know you didn't taste from our food that is really surprising maybe next time when you will give us the pleasure of your company.

Looking forward to see you again soon

Best regards

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Stakk innom for en øl og mat, bestilte pizza som var veldig god, bakt i stenovn
Det er mere en pub enn en resturant, ikke spesielt koselig, men absolutt verdt besøket om du har lyst på pizza:)

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, torilhell
Salisland, Proprietario på Ocean Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2016

Dear Friend ,

we thank you for your nice review giving appointment to the next opportunity.

Ocean Cafe - Santa Maria

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var ute å gikk i gatene i Santa Maria, vi hadde lyst på pizza og ble anbefalt dette stedet. Det angret vi ikke på for å si det sånn, store gode pizzaer som smakte godt for en tom mage. Anbefales virkelig for de som er sulten på en godbit!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, mortyblack13

Dear friend,
pizza, music and fun await you once again at Ocean Cafe.

Ocean Cafe - Santa Maria

Reisende som så på Ocean Cafe, så også på

Har du vært i Ocean Cafe? Del dine erfaringer!