“Dyrt sted”

Vurdert som nr. 31 av 98 Restauranter i Santa Maria
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Merkelig utvalg og stive priser. Pent, rent og hyggelig betjening, men for de som liker litt spesiell mat

Takk, VidarHAndersen
hol23Wales, Manager på Sal Beach Club Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2019

i think your review is unfair as we do have good food

Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Maten var ok, men service og totalinntrykk var ikke bra. Virket ikke som betjeningen hadde noe opplæring. Vi 4 fikk en istykkerrevet meny på deling, servitøren ga feil mat rundt bordet og flyttet rundt på det etter vi hadde begynt å spise.
Vi hadde nye bedre opplevelse av de andre restauranten i samme gate..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 226andr_b
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Helt grei mat, men tok veldig lang tid før vi fikk maten. En av oss fikk maten 10 minutter etter oss andre. Et pluss er at de leier ut solsenger gratis!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mathilddeilertsen
Anmeldt 6. januar 2015

Dette er pub, senter for vannsport og restaurant I ett. Serverer enkle ting som pasta og hamburger, men har også Dagen rett som kan være alt fra lasagne, engelsk roast steak mmm.
Passer bra for et raskt malted og familier trives. Veldig hyggelig personale.

Dato for besøk: desember 2014
    • Atmosfære
Takk, Elin1363
Anmeldt 20. november 2014

Fantastisk hamburgere, beste på sal,
her må du bare ta lunsjen
Hyggelig betjening ,avslappende og koselig plass hvor du slapper av med god mat og en kald øl

Dato for besøk: november 2014
Takk, ydstie

Reisende som så på Sal Beach Club Restaurant, så også på

Har du vært i Sal Beach Club Restaurant? Del dine erfaringer!