“Flott plass for fotball”

Sal Beach Club Restaurant
Vurdert som nr. 28 av 118 Restauranter i Santa Maria
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Hvis du er ute etter en plass for å se fotballkamp, drikke øl og spise burger er dette plassen for deg. Grei service og gode burgere.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 23andr_w
hol23Wales, Manager på Sal Beach Club Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2019

thank you for your review

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte omelett som CAR ganske stusselig og full av smør/fett. Ellers har vi vært der flere ganger for å se fotball. Ligger nære stranden og etter som jeg skjønner den eneste som viser fotball (Liverpool), og sånnset veldig bra :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ainabye

thank you for your review

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Er du fotballfan så er vell dette restauranten for deg. Og om planen er å drikke så er den nok super. Vi bestilte begge middag, og var ikke så veldig fornøyd med maten. Var helt grei mat, men ikke noe spesielt å skryte av.

Takk, 407tuvaf

sorry you dind't enjoy the food hope you come back and change your review

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Merkelig utvalg og stive priser. Pent, rent og hyggelig betjening, men for de som liker litt spesiell mat

Takk, VidarHAndersen

i think your review is unfair as we do have good food

Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Maten var ok, men service og totalinntrykk var ikke bra. Virket ikke som betjeningen hadde noe opplæring. Vi 4 fikk en istykkerrevet meny på deling, servitøren ga feil mat rundt bordet og flyttet rundt på det etter vi hadde begynt å spise.
Vi hadde nye bedre opplevelse av de andre restauranten i samme gate..

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 226andr_b

Reisende som så på Sal Beach Club Restaurant, så også på

Har du vært i Sal Beach Club Restaurant? Del dine erfaringer!