“Frokost og lunch”

Vurdert som nr. 8 av 111 Restauranter i Santa Maria
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Fant denne perlen vår første dag på Santa Maria. Kort gange fra gaten med taxi. Rolig og behagelig. Få sitteplasser, så kan bli fullt om kommer til «rett tid». Fargerikt. Hyggelige servitriser.
Har til nå spist frokost, pannekaker og wrap. Bare godt alt sammen.
Verdt å ta turen hit. Blir garantert din stamplass.

Takk, LTVE

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Så, vi fant denne plassen dagen før hjemreise. Hadde vi funnet den før hadde den blitt stamplassen vår for frokost. Nydelig frokost med veldig god drikke til. Hyggelig betjening.
Absolutt verd ett besøk eller fler.

Takk, Line H
Anmeldt 26. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig koselig sted men veldig god mat.
Anbefaler pannekaker med sjokolade og banan eller med lime og sukker (bestill gjerne en bolle frukt ved siden av)
Rimelig og flott frokoststed.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 811kristing
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Et hyggelig sted å spise, vært et besøkt! God vegetarisk mat, litt ensforming for oss andre. De ansatte va veldig hyggelige

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mathilddeilertsen
CapeFruit, Proprietario på Cape Fruit, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2016

Thank you for your coments and kindness. Carolina Marafusta

Anmeldt 5. desember 2015 via mobile enheter

CapeFruit er rett og slett en god opplevelse! Sal's Feel Good-sted! Veldig sjarmerende sted med god atmosfære. De som arbeider der må elske jobben sin. Utrolig trivelige folk. Maten på CapeFruit er laget med respekt for råvarene. Den er delikat og porsjonene er rikelige. Vi hadde tunfisksalat og rekesalat med stedets egne oljer og dressinger. Himmelsk godt! Reis ikke fra Sal uten å ha spist minst ett måltid på CapeFruit.

Dato for besøk: desember 2015
3  Takk, BaaJOtta

Reisende som så på Cape Fruit, så også på

Har du vært i Cape Fruit? Del dine erfaringer!