“Nydelig plass med god mat og drikke for lunsj! ”
Anmeldelse av CapeFruit

CapeFruit
Vurdert som nr. 7 av 98 Restauranter i Santa Maria
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og juicer. Flott personal som anbefaler sunne og deilige retter. Anbefales på det sterkeste om du ønsker noe utenom alt det andre som finnes i samtale Maria. Min favoritt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ainabye
carolinamarafusta, Proprietario på CapeFruit, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

thank you
regards
Carolina

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Fant denne perlen vår første dag på Santa Maria. Kort gange fra gaten med taxi. Rolig og behagelig. Få sitteplasser, så kan bli fullt om kommer til «rett tid». Fargerikt. Hyggelige servitriser.
Har til nå spist frokost, pannekaker og wrap. Bare godt alt sammen.
Verdt å ta turen hit. Blir garantert din stamplass.

Takk, LTVE
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Så, vi fant denne plassen dagen før hjemreise. Hadde vi funnet den før hadde den blitt stamplassen vår for frokost. Nydelig frokost med veldig god drikke til. Hyggelig betjening.
Absolutt verd ett besøk eller fler.

Takk, Line H
Anmeldt 26. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig koselig sted men veldig god mat.
Anbefaler pannekaker med sjokolade og banan eller med lime og sukker (bestill gjerne en bolle frukt ved siden av)
Rimelig og flott frokoststed.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 811kristing
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Et hyggelig sted å spise, vært et besøkt! God vegetarisk mat, litt ensforming for oss andre. De ansatte va veldig hyggelige

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mathilddeilertsen
CapeFruit, Proprietario på CapeFruit, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2016

Thank you for your coments and kindness. Carolina Marafusta

Reisende som så på CapeFruit, så også på

Har du vært i CapeFruit? Del dine erfaringer!