Anmeldt 3. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk fint Hotell, med en veldig bra tilhørende restaurant! Perfekt beliggenhet som er nærme alt. Betjeningen er veldig hyggelig og hjelpsomme om det skulle være noe. Anbefaler dette hotellet på det sterkeste!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, iselinmj
Odjo d'Agua H, Gerente de relações com clientes på Hotel Odjo D'Agua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2019

Dear,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this cooment! We are happy to know that you enjoyed the hotel.

We will be waiting for another visit of yours.

Kind Regards

Anmeldt 1. april 2019 via mobile enheter

Kanskje den verste matopplevelsen vi har hatt noensinne. Vi bestilte pasta med sjømat og ris med sjømat. Da maten kom på bordet greide vi ikke en gang å se hva den inneholdt utenom en dvask reke på toppen. Det lignet mer en gryterett. Når kelner så at vi ikke hadde rørt maten anbefalte han oss å ha på chillisaus, da det ville smake mye bedre
Da vi skulle gå, og fortsatt ikke hadde rørt maten spurte han om vi ønsket å ta med maten hjem. Ellers takk!
Man spiser med øynene først og dette er noe av det verste vi har fått servert, og i tilegg så vet man at når man ikke ser hva man spiser burde man holde seg langt unna!
Ønsker du å ha en god matopplevelse, hold deg unna denne turistsmellen!!!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Catrine M
Anmeldt 15. november 2018

Vi bodde ikke på hotellet, men besøkte restauranten. Den har super beliggenhet, men lever ikke opp til forventningene. Filet mignon ble bestilt red og levert gjennomstekt og seig. Etter klage fikk vi ny som var red, men fremdeles seigt. Måtte hente skarp kniv selv, og sideorders tok lang tid å få servert. Amatører. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, SveinGrande
Odjo d'Agua H, Gerente de relações públicas på Hotel Odjo D'Agua, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear,

We are sorry our services didn't satisfy your expectations. We did everything to correct the mistakes made after your complait.

If you have time please give us a chance to make it right for you, since our restaurant have been very appreciated and recommended.

We thank you for the feedback and we are glad you could at least enjoyed the location.

Best Regards,

Anmeldt 17. november 2015 via mobile enheter

Bra hotell. Vi koste oss. Sjarmerende. Bra mat. Flott beliggenhet rett ved havet. Hyggelig betjening og rom service. Fint strand, men litt mye steiner. Flott badevann. Kan anbefales. Kommer nok tilbake

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, carlth0rer
Anmeldt 6. januar 2015

Rommene er fordelt på flere bygninger. God service og hyggelig personale. Hotellet har en utmerket restaurant og en strandbar som serverer enkle retter. Eneste negative å bemerke er at om du bestiller noe på Strandbaren mens lunsj foregår så må du kanskje vente lenge. Gjestene I restauranten går foran deg.
Et hotel å anfeale. Beliggenhet rett på stranden.

Romtips: Ikke alle rommene har havsutsikt. De stilleste er inn mot en grønn åpent rom.
Dato for oppholdet: desember 2014
  • Reisetype: Reiste alene