“Enorm dessert”

Kjøkken: Bar, Kafé, Vinbar
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2018

Vi stakk oppom for dessert, og det må være den største porsjonen med dessert vi noensinne har spist. Smakte nydelig! Vakker utsikt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, May T

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Etter og ha lest her at man burde reservere i forveien gjorde vi det. Vi ble lovet bord på første rad foran den nydelige utsikten, noe vi fikk. Vi kom en halvtime for tidlig (vi var forbedret på å vente siden vi kom såpass for tidlig), men dette var ikke noe problem. Vi fikk bordet vårt med en gang. Litt dyrt, men det visste vi i forveien. Fantastiske drinker! Var til tider vanskelig å få tak i noen mtp at stedet var stappfullt. Anbefales på det sterkeste! Men anbefaler å reservere bord på nettsiden i forveien

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 348siljea
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Flott plass, men dessverre er mange bord forhåndsbestilt. Så, det er vel best å gjøre en reservasjon på nettsiden i forkant.

Dato for besøk: september 2016
Takk, SusanneJohansen
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Ypperlig sted å se solnedgangen i Fira! Avslappet atmosfære med god fingermat og drikke. Når man går av bussen på "busstasjonen" i Fira fortsetter man opp bakke til man kommer til toppen for så å ta til høyre.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Nankva
Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Var her ved to anledninger på vår tur til Santorini, og dette var definitivt et av stedene vi likte best. Det første som slår deg, er den fantastiske utsikten. I tillegg er stemningen avslappet og behagelig. Maten og servicen er i tillegg veldig bra, så dette er absolutt et sted å anbefale! Prøv sangriaen!

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Vibeke K

Reisende som så på V Lounge Cafe & Cocktail Bar, så også på

Har du vært i V Lounge Cafe & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!