“Fantastic sunset and atmosphere!”

V Lounge Cafe & Cocktail Bar
Vurdert som nr. 10 av 202 Restauranter i Fira
Kjøkken: Bar, Kafé, Vinbar
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Fantastic sunset and atmosphere! Were here in September 1995. It was my first trip to Greece. I became Greece saved on this trip. Be on island hopping and the start in Santorini put dupe tracks. The sunset at Franco's bar gave an indelible impression! Mistet kamera med alle bilder. Men minnene står fast! ❤

Norwegian:

Fantastisk solnedgang og stemning! Var her i September 1995. Det var min første tur til Hellas. Jeg ble Hellas frelst på denne turen. Var på øyhopping og starten i Santorini satte dype spor. Solnedgangen på Francos bar gav ett uutslettelig intrykk! Mistet kamera med alle bilde men minnene står fast. ❤

Takk, GjermundK4

Anmeldt 6. august 2018

Vi stakk oppom for dessert, og det må være den største porsjonen med dessert vi noensinne har spist. Smakte nydelig! Vakker utsikt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, May T
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Etter og ha lest her at man burde reservere i forveien gjorde vi det. Vi ble lovet bord på første rad foran den nydelige utsikten, noe vi fikk. Vi kom en halvtime for tidlig (vi var forbedret på å vente siden vi kom såpass for tidlig), men dette var ikke noe problem. Vi fikk bordet vårt med en gang. Litt dyrt, men det visste vi i forveien. Fantastiske drinker! Var til tider vanskelig å få tak i noen mtp at stedet var stappfullt. Anbefales på det sterkeste! Men anbefaler å reservere bord på nettsiden i forveien

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 348siljea
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Flott plass, men dessverre er mange bord forhåndsbestilt. Så, det er vel best å gjøre en reservasjon på nettsiden i forkant.

Dato for besøk: september 2016
Takk, SusanneJohansen
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Ypperlig sted å se solnedgangen i Fira! Avslappet atmosfære med god fingermat og drikke. Når man går av bussen på "busstasjonen" i Fira fortsetter man opp bakke til man kommer til toppen for så å ta til høyre.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Nankva

Reisende som så på V Lounge Cafe & Cocktail Bar, så også på

Har du vært i V Lounge Cafe & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!