Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Vi var på dette hotellet i 8 netter i forbindelse med bryllupsreisen (ocean view suite).

Jeg ønsker først å fremheve det positive med hotellet:
- Service: De ansatte var ekstremt serviceinnstilte og hjelpsomme. De kom ofte bort for å høre om alt var bra, og ga alltid det lille ekstra.
- Rommet: Nydelig utsikt og rom. Elsket badekaret.
- Maten: God middag (spesielt desserten)
- Spa: Vi var der 3 ganger på 8 dager (dette burde si sitt). Var fantastisk fra resepsjonen til slutt. Min mann og jeg elsker spa og dette er det absolutt beste vi har vært på til nå (basert på total inntrykket).
- Felles bassenget: Likte veldig godt saltvannbassenget med sand (passer godt for en som er redd hai uansett hvor man er)
- Vannaktivitetene: Stor variasjon og personalet var veldig behjelpelig

Forbedringsområder:
- Bassenget på terrassen: Iskaldt! Kunne absolutt ikke benyttes. Jeg hadde gledet meg masse til å ha eget basseng, men ble dessverre kun pynt.
- Frokost og lunsj: Ingen variasjon og for lite utvalg (men elsket å få ferskpresset juice etter eget ønske hver morgen!)
- Havet: Ikke den kritthvite stranden jeg så for meg. Litt for mye steiner og skjell, men dette er slik det er i naturen.
- Stor variasjon når man bestilte drikke (smakte ulikt hver gang jeg bestilte noe jeg tidligere hadde prøvd)
- Vi fikk beskjed om at det kom til å være en del overraskelser for de som var på bryllupsreise av reiseagenten vår. Vi fikk roseblader på sengen og i badekaret en dag, men utenom det var det ikke noen andre overraskelser. Jeg savnet litt mer ved for eksempel ankomst. (Vi fikk en rødvinsflaske (skulle vært sprudlende hvitvin og fruktfat) ved ankomst og en middag ved bassenget, men dette visste vi om).

Alt i alt veldig fornøyde, og vil absolutt anbefale hotellet til andre. Vi kommer gjerne tilbake dersom vi reiser til Mauritius igjen

Takk, Tine F
Franck_Seguin, Directeur général på Angsana Balaclava Mauritius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2015

Dear Tine F,

Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Det er mye bra man kan skrive om dette stedet, men velger å fremheve de viktigste tingene.

- praktfull resort med et fantastisk utsikt
- alle ansatte var svært hyggelige og hjelpsomme om vi trenger noe
- de ansatte gir deg en følelse av at du er viktig
- mange morsomme strandaktivitter
- fine og rene rom, så fort du er borte fra rommer blir rommet ryddet og rengjort
- vanvittig bra service
- fantastisk spa

Det finnes selvfølgelig rom for forbedringer. De mindre detaljene som gjorde denne resorten til et luksussted de første dagene ble noe falmet etterhvert som det ble flere gjester. Frokosten gikk fra å være førsteklasses til standard buffet slik man forventer av middelklasse hoteller. Da det var få gjester, kunne vi bestille frokosten fra en meny, her blir maten laget med gode ferske råvarer.

Dagen før vi skulle dra ble vi bedt om å kommentere på oppholdet. Vi tenkte det var greit å påpeke på noen forbedringsområder. Kommentarene våre ble tatt svært seriøst, for vi fikk allerede svar fra resorten dagen etter.

Til og med de beste kan forbedre seg, men jeg har ikke sett maken og ønsker om å bli bedre som Angsana Balavlava Mauritius. Dette skiller førsteklasses hoteller fra alle andre. Jeg anbefaler stedet på det sterkeste!

Takk, ToanN154
Franck_Seguin, General Manager på Angsana Balaclava Mauritius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2015

Dear Toan N,
Thank you for your very constructive report posted recently. We have taken good note of your comments and rest reassure than we have already implemented few remarks to improve our resort ! I am glad that you enjoyed your stay especially our staff who are always ready to deliver the best for our guests satisfactions. Feel free to contact me anytime for your next reservation.

Anmeldt 8. juli 2015 via mobile enheter

Fantastisk sted. Deilig mat, rene rom og hyggelige ansatte. Deilig spa-avdeling, stille og rolig. Anbefaler til alle som vil unne seg det lille ekstra. Fantastiske rom med eget privat basseng på verandaen. Toppers! Blide og hyggelige ansatte som gjør alt for at vi skal ha det så godt som mulig!

Takk, annse86
Franck_Seguin, General Manager på Angsana Balaclava Mauritius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2015

Dear Annse86,
I hope you had a safe flight back to Norway It was really a privilege for us to have you in our Resort. I am just glad that you had such a great time in Mauritius and have no doubt that you enjoyed until the last minute your private pool ! See you soon.

Anmeldt 30. juli 2013

Et hotell som overgikk de forventningene vi hadde med vår Beach front suite. God service, bra aktiviteter, god mat. Suiten er det aller beste jeg noen gang har bodd på. Kan på det varmeste anbefale hotellet for par som vil unne seg det lille ekstra.

Romtips: Med Beach front suite får du eget basseng, boblebad, egen badeavdeling hvor du kan nyte et varmt bad mens du ser på solnedgangen og havet.
  • Opphold: juli 2013, reiste som et par
1  Takk, Jan_Hatten
Angsana Balacla... M, General Manager på Angsana Balaclava Mauritius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2013

Dear Valued guest,

We would like to thank you for your heart warming comments about our resort on Trip Advisor.

We are even so pleased to hear that you were fully satisfied with your beachfront suite. It is very popular amongst our guests. This spacious 180 sqm room comes with its private infinity edge L-shaped pool and jet pool. We hope that you were able to enjoy the superb ocean views in your private relaxation pool.

Angsana Balaclava places an emphasis on attention to details and satisfying our guests. Our dedicated team will be thrilled to hear that you enjoyed our facilities and their good service.

I trust you had a pleasant and safe journey home and look forward to welcoming you back again to Angsana Balaclava or to any of our other resorts worldwide.

Yours Sincerely,

Pascal Prigent
General Manager

Anmeldt 8. august 2012

Dette er et fantastisk hotell, med alt man kan tenke seg av aktiviteter og nytelse. Med 3 forskjellige prisalternativ, gjør Angsana oppholdet mulig for de aller fleste som vil nyte livet. Vi prøvde både" garden suite" og "beach suite". Begge er å annbefale. Hvis oppholdet skal bli en drøm så anbefaller jeg uansett å få en eller to dager i en "beach suite". Ellers vil jeg skryte de annsatte opp i skyene. De var alt man kan forvente og mer, enn man drømmer om på et 5 stjernes hotell. Vi følte at reisen ble enda bedre da vi dro en del rundt og opplevde mer av det lokale samfunnet som ikke omhandler turisme også. Det annbefalles. Full pott til Angsana som hotell, mat og annsatte.

Romtips: Uansett hvilken prisklasse man velger er rommene HELT topp. Vi prøvde 2 av 3 muligheter og var SÆRDELES fornød med begge.
  • Opphold: februar 2012, reiste som et par
Takk, Mina M
Franck_Seguin, Public Relations Manager på Angsana Balaclava Mauritius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2016

Dear Mina,
Thanks a lot for having shared your experience. Hope to see you soon.