Anmeldt 25. juli 2016

Et hotell som har alt. Her kan du slappe av og nyte livet fullt ut. Her finnes ti resturanter, egen strand, stort basseng og en meget god spaavdeling. Du trenger ikke å forlate hotellet om du ikke vil. Men Mauritius har masse spennende å oppdage, og da kan du bare snakke med guidene på hotellet og de setter sammen gode sightseeing pakker sammen med deg.

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
2  Takk, ChristerN51
Svar fra ledelsen:Besvart 24. februar 2017

Dear Christer,

Thank you for sharing the experience about your holidays at The Ravenala Attitude.

We are delighted to note that you enjoyed your overall stay with us and especially the restaurants, beach, pools and spa.

We reiterate our thanks for having chosen our resort and look forward to the pleasure of welcoming you back for another great vacation.

Warm regards,

Alessandro Schenone
General Manager

Anmeldt 5. mars 2016 via mobile enheter

Dette var et meget bra hotell. servicen var super!! Alle var kjempe hyggelige og gjorde alt for at vi skulle få det best mulig. Hotellet er nyrenovert så du hadde store fine rom!

jeg skjønner ikke hvorfor noen har skrevet at maten er dårlig her. Da de virkelig ikke satt seg inn hva hotellet byr på. De har 5 eller 6 restauranter som alle serverer god mat! Buffé er også mye og variert! Frokosten var perfekt. servitører kom hele tiden og spurte om vi trengte noe. spesielt servitøren Stephan var kjempe hyggelig. Han underholdt oss med en gøy gåte. Det var også live musikk på kveldene.

ellers er stranden stor med mange senger. Eneste negative er at mange står opp kjempe tidlig å legger et håndkle der. Så da blir det få senger som er ledige med gode solforhold. Men det var ikke et stort problem.  De serverer mat og drikke på stranden også.

I tillegg er det alltid noe å gjøre der. strand aktiviteter, leker, snorkleturer, utleie osv. Hotellet er Perfekt for babyer og barne familier, men også ungen og gamle par. Passer kanskje ikke helt til fest glade ungdommer. Rett til venstre på stranda ligger Maritim dive. Et supert dykke selskap hvis du vil dykke. Mye billigere enn det til høyre i enden av stranda.

WIFI var overalt på hotellrommet med god hastighet.

Det er ingen nærliggende restauranter så det kan være lurt å bestille halv eller full pensjon.

Dette har vært en av de bedre hotell oppholdene mine, og jeg har reist mange steder i verden.

Absolutt verdt å bo på hvis du vil åpne lommeboken!! Uansett, skal du bo noen steder så velg nord vest kysten.

Opphold: mars 2016, reiste som et par
6  Takk, Daniel L
Anmeldt i går

Romtips: Family suite was very spacious and had two bathrooms
  • Opphold: september 2018, reiste med venner
Anmeldt i går via mobile enheter

Opphold: september 2018, reiste med familie
Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter