Svøm med ville delfiner og strandhopping i nord

Bestill på forhånd
fra
USD 125,96
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Pereybere Beach på
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Beste stranda på øya.. tilpasset store og små barn. Vært her siden 1999!! Mange
Aktiviteter og flere restauranter/ boder og kjøpe mat på.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, linnzie123
Anmeldt 3. september 2016

Helt grei strand. Var blitt oppgradert siden sist jeg var der. For 3 år siden. Finnes bedre strender man kan dra til. Men bor man i området, så er det greit å bruke den. Veldig hyggelig lokalbefolkning.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Leda P
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Veldig mye folk på søndag. Veldig skittent, mye søppel, gressrøykende ungdom og pågående løshunder. De andre strender vi besøkte på Mauritius var mye bedre.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Liv Guro K
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Dette er en helt ok strand. Det er ikke den fineste jeg har sett, så skjønner ikke helt hva folk er mener når de sier den er fantastisk. finnes mange strender på øya som slår denne. Det er mye båter her, begrenset svømming og snorkel området. skal du besøke strender så ville jeg valgt noen andre.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, 164DanielL164
Anmeldt 13. desember 2015

Nydelig strand hvor det er plass til " alle" Lokalbefolkningen er helt unik, du føler deg veldig velkommen. Passer ikke for de som er ute etter bare " jålete luksus"

Dato for opplevelse: april 2015
Takk, torill920