“God mat”

Kjøkken: Moderne
God for: Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Men litt lang vei fra hotelle vårt, ikke spesielt barnevennlig på kveldstid. Men fin lokasjon og hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RoSuBe

Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Vi var 8 stk og hadde reservert bord. Mye folk til lunsj. Vi hadde forskjellig type mat og alle var fornøyde. Ulempen var at det var veldig høy musikk. Ellers god service og gode priser

Dato for besøk: februar 2018
Takk, beatev115
Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Super behagelig og deilig stemning. God service og fantastisk utsikt! Tok en øl og en fantastisk(!!) burger mens vi så på solnedgangen. Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Annkristinn
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Koselig restaurant og betjening. Maten var fantastisk så her var vi og spiste flere kvelder ;) kan anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 368eling
Anmeldt 12. desember 2015

Var der (flere ganger) mars/ april 2015, helt utrolig sted med sjarm og god mat. Vi feiret bursdager/ vennesamling etc der. Anbefales på det varmeste,

Dato for besøk: mars 2015
Takk, torill920

Reisende som så på The Beach House Restaurant & Beach Bar, så også på

Grand Baie, Riviere du Rempart District

Har du vært i The Beach House Restaurant & Beach Bar? Del dine erfaringer!