Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Rolig hotell med imøtekommende og hjelpsom betjening.
God frokost, men de burde gjøre noe med alle småfuglene som flyr omkring og stjeler maten.
Maten på kvelden var variert og god, kokkene og servitørene imøtekommende.
Rommet, enkelt med god seng og et romslig bad der dusjen var god med godt trykk.
Passelig gåavstand til butikker, busser og restauranter
Fin ren strand på hotellet, offentlig strand like bortenfor som var veldig fin.
Var på utflukt til en foss og noen strender før vi ble plassert på en strand med god mat og levende musikk, anbefales.
Par fra Norge, kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, AlfIngeK
Vikash D, Manager på Veranda Grand Baie Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2018

Dear Guest,
We are truly grateful to read such a positive observation with regards to your overall staying experience at our resort. We are also pleased to hear that you have much appreciated the hospitality displayed by our team members who are truly committed to serve with passion. Thank you for your positive observation and we sincerely look forward to welcome you once again next year.

Best regards
Hotel Manager

Anmeldt 14. desember 2017

Trivelig hotel med nærhet til strand og sentrum. Flere gode returanter I nærheten. Kjøpesenteret Super U har en svært god Indisk restaurant.
Skal du ha en super atmosfære og service da kan du spise på Sauterelle++.
Manglende fortau og mye trafikk gjør det vanskelig å bevege seg I og rundt byen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Roald K
Vikash D, Manager på Veranda Grand Baie Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Good morning Roald,
Thank you for sharing your feedback with us in regards to your recent stay. I am pleased that you were pleased with the hotel's facilities and the hotel location which is indeed close to the majority of the main attractions of Grand Baie village. We hope to welcome again for another memorable stay.

Kind regards
Vikash Dawoo
Hotel Manager

Anmeldt 24. august 2017 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er veldig koselig. Sjarmerende og fint og ligger rett ved stranda. Hotellrommet er så som så, du får hva du betaler for. Litt kjedelig at rommet ligger såpass langt unna, men det er sånn det er.
Når det kommer til servicen er den helt håpløs, det virker som at vi er til bry for de ansatte og de er rett og slett frekke. De som rengjør rommene er kjempe hyggelige og er virkelig det som gjør oppholdet bra. Når det kommer til resepsjonistene, servitørene og bartenderne er det mye som mangler på service. De har en ekstremt dårlig holdning, gir sjeldent et smil og jeg er rett og slett veldig oppgitt over hvordan de oppfører seg ovenfor oss som gjester. Jobber selv i servicebransjen og dette er virkelig ikke hvordan man skal behandle gjestene sine. Alt vi etterspør virker som et stort bryderi for de ansatte selv om vi spør veldig pent og til og med prøver å få inn noen franske ord som tusen takk for hjelpen / Merci Monsieur/Madame er det fremdeles dårlig service. Har vært på veldig mange hoteller i verden og aldri opplevd slik service, er veldig skuffet! Denne turen skulle være noe spesielt og koselig for meg og min mann men vi har heller gått og irritert oss over den ekstremt dårlige servicen hotellet har å by på.

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Annkristinn
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Koselig hotell helt på stranden. God mat og god drikke. Betjeningen på hotellet var fantastiske. Di gjorde alt for at oppholdet skulle være perfekt. Jeff som jobber her var veldig flink å organisere både små og store utflukter til oss. Har hatt 12 flotte og opplevelsesrike dager her på Mauritius.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Elin G
Anmeldt 4. august 2015

Flott hotell i koselige omgivelser, fin utsikt og hyggelig ansatte. Kort vei til Grand Baie med alt fra nattklubber, restauranter og butikker. Gode parkeringsmuligheter og veldig hyggelig og hjelpsom personale. Mange familier på hotellet og show/underholdning hver kveld, selv om jeg heller valgte å gå ut med venner i Grand Baie på kvelden.
Dykket flere dykk på Seaman Divingcenter like rundt hjørnet for hotellet. Internet(gratis) kun i respsjonsområdet og ikke mulig på rommene dessverre trekker litt ned i 2015.

Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste alene