“Middag”
Anmeldelse av Sauterelle

Sauterelle
Vurdert som nr. 6 av 179 Restauranter i Grand Baie
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant, hyggelig personale, spiste andebryst-Godt tilbehør, men veldig seigt kjøtt og dårlige kniver. Ikke helt topp

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ingridr454

Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde store forventinger. Ble gjemt igjen i et hjørne inne. Fotball på storskjerm. Ikke koselig. Risotto kjedelig. Alt i alt kjedelig tam mat.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, lolap885
Anmeldt 21. desember 2017

Flott restaurant med svært hyggelig atmosfære. Anbefaler å bastille bord på forhånd. Topp service og god mat++.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, Roald K
Anmeldt 17. desember 2016 via mobile enheter

Veldig god mat og bra service. Vi bestilte sushi til forrett, og indrefilet og dagens svinekotelett til hovedrett. Upretensiøs og behagelig plass med fokus på god mat og råvarer. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Linn H
Anmeldt 16. mars 2016

En flott kveld på Sauterelle.
Vi ble møtt av en veldig hyggelig og smilende jente.
Var mye folk, men hun klarte å finne en plass til oss.
Maten var nydelig.
Spesielt "Fruit Soup".
Servicen var noe av det beste vi har opplevd på Mauritius.
Det vi la mest merke til var at alle som kom og gikk fikk en vennelig smil.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, FinnAndAnn

Reisende som så på Sauterelle, så også på

Pointe aux Canonniers, Grand Baie

Har du vært i Sauterelle? Del dine erfaringer!