“Perfect!”
Anmeldelse av Sergio's

Sergio's
Vurdert som nr. 1 av 27 Restauranter i Afandou
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Vi spiste der en pizza delt i to Filadelfia/BBQ chicken. Fantastisk. De bruker en gammeldags ovnen som gir en deilig smak!

Takk, To M

Anmeldt 7 juni 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service.
Spiste pasta prosciutto, mens resten av familien spiste pizza.
Har ikke egen barnemeny, men betjeningen tilpasser måltidene i ulike varianter og størrelser.

Takk, Selbygg
Anmeldt 14 juni 2015

Under oppholdet på Rhodos spiste vi på denne restauranten. Vi ble kjent med sønn og datter til Sergio, som var utattelig trivlige. De serverte de beste måltidene! Prøv dem!

• Atmosfære
Takk, Jørgen B
Anmeldt 15 september 2014 via mobile enheter

Nydelig pizza og utmerket service. Prima et absolutt must hvis du bosetter deg/ kjører gjennom afantou .

Takk, Laila N
Anmeldt 25 juni 2014

Var i Afandou i juni 2014. Var innom Sergios 3 gonger. Maten var heit nydeleg, prøva både pizza, kleftiko og bolognes, alt sammen like godt. Men pizzaen var kjempegod da.
Breadsrolls med kvitlauksmør som ein starter, gratis, var også kjempegod.
Pizza for 2 med vin/mythos, 15 euro. (delte ein liten pizza, akkurat passe for to damer)
Skal eg tilbake til Rodhos, skal eg garantert tilbake dit igjen.

• Atmosfære
Takk, angrgryt

Reisende som så på Sergio's, så også på

Har du vært i Sergio's? Del dine erfaringer!