Uforglemmelig helg på naturskjønne Åmotsdalen Gård

Kom til Åmotsdalen og opplev noe unikt! Sov godt i Brudesuiten, Snekkerstuggu eller Drengstuggu... les mer

Anmeldt 13. juni 2022
Bård V
Gullaug, Norge
Årets ferietopptur var på Åmotsdalen gård.

Hvis du vil oppleve et sted med historie, fantastisk godt bevarte og vakre bygninger med sjel... les mer

Anmeldt 13. juni 2022
708ullae
Drammen, Norge

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyde tenåringer etter flott ziplinetur. Trygt opplegg. Gården er veldig fin og har en koselig kiosk med veldig gode vafler. Teen smakte dessverre av kaffe, men det var det eneste vi hadde å utsette på opplevelsen.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Kristin H
Anmeldt 20. juli 2016

Vi var to familier som besøkte Åmotsdalen gård for å prøve "Norges råeste zip-line". Bare tre av oss ville prøve, men de andre kan angre på at de ikke gjorde det. Turen ca 100 meter over elva ga et deilig sug i magen, og en opplevelse je kommer til å huske!
Det var profesjonelt utstyr som ble brukt, og vi følte oss helt trygge i det vi satte utfor.
Bremsene som ble brukt var bedre enn på andre zip-liner jeg har tatt, da de ikke ga så voldsomt rykk da de begynte å bremse.

Anbefales på det høyeste!

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, 524ingridl