“Kveldsmat”
Anmeldelse av restaurant og pizzeri

restaurant og pizzeri
Vurdert som nr. 6 av 14 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Let good food and drink be a part of your experience. Our restaurant launches the new A la carte menu which offers the most delicious, tasty and exciting dishes.
Anmeldt 22. mai 2018

Kjøpte ein rekesalat og ein øl om kvelden. Det er den største og beste rekesalaten me nokon gong har fått servert. Anbefalt!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, haraldnordstrand

Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Ingen stor matopplevelse. Indrefiletene var møre, men stekt alt for mye. Entrecôte var smakløs, seig og grå. Wokede grønnsakene var heller ikke bra. De var ikke wokede, men kokte. Det ble en dyr pommes på meg. Servicen var helt grei.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ingunn L
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Denne restauranten har skiftet navn og eier.Den heter nå 2.etg. Og nå vil jeg anbefale den. Veldig god mat og trivelig vertskap.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Lisbeth M
Maruf R, Daglig leder på restaurant og pizzeri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

takk for anmeldelsen

Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Et sted hvor man får lyst til å besøke igjen. God mat, god service. En variert meny som passet både familier og par. Kunne ønsket et mer spennende vinkart, men fullt akseptabelt. Vi spiste en pastarett som var velsmakende. Porsjonene var så store at du burde være skrubbsulten for å klare hele porsjonen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Odd H
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Fikk anbafalt denne restauranten med beskjed om å bestille bord. Kom dit kl 1800 en lørdag og det var tomt i lokalene.... Da blir man skeptisk. Tok reinsdyr, som var anbefalingen. Fikk rask servering av hyggelige servitører. Meget smakfullt og godt. Ikke medium kjøtt slik som bestilt, da det var helt grått, men meget mørt. Utrolig smakfull potetmos og deilig dessert. Lokalet ble ikke fullsatt og de kunne kun servere en av de fem drinkene på menyen pga mangel av råvarer.

Kommer gjerne igjen, anbefaler til alle jeg møter

Dato for besøk: september 2017
Takk, Katrine U

Reisende som så på restaurant og pizzeri, så også på

Har du vært i restaurant og pizzeri? Del dine erfaringer!