“Måtte vente lenge på maten.”
Anmeldelse av restaurant og pizzeri - STENGT

restaurant og pizzeri
Beskrivelse: Let good food and drink be a part of your experience. Our restaurant launches the new A la carte menu which offers the most delicious, tasty and exciting dishes.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Måtte vente lenge på maten. Noen fikk kjapt, andre på bordet måtte vente lenge. Mye surr som gjorde opplevelsen godt under middels...

Takk, Systematiker

Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

Det var fantastisk god mat og god service! Vil absolutt anbefalt folk å spise der! De ansatte kan det de snakker om å kommer gjerne med anbefalinger. Noe jeg setter veldig pris på

Dato for besøk: mai 2020
Takk, myklebust_lena
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Stedet har byttet navn til 2. Etasjen. Der fikk man gatekjøkken mat som var helt grei til restaurant priser. Lasagnen var ikke god, kjentes ut som den var oppvarmet flere ganger.

Dato for besøk: september 2019
Takk, MagnusH167
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Det eneste positive var at lokalet var rent. Det tok 20 minutter før vi fikk drikken vi bestilte, selv om det kun var gjester på 2 bord i lokalet. Maten tok lang tid å få. Og var ihjelstekt og vanvittig salt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 935_shildb
Anmeldt 22. mai 2018

Kjøpte ein rekesalat og ein øl om kvelden. Det er den største og beste rekesalaten me nokon gong har fått servert. Anbefalt!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, haraldnordstrand

Reisende som så på restaurant og pizzeri, så også på