“Grei mat”

Andre Etasjen Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 13 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Spiste pizza, kyllingvinger og kebab, alt heilt greit. Rask servering selv med nesten full restaurant.

Dato for besøk: april 2019
Takk, alfmagne

Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Rolig plass. Spiste god forrett, kyllingvinger & asparges i serranoskinke. Terningkast 5. Hovedrett var terningkast 1, søtpotetpurre var vassete, kunstiig smak. Grønnsaker var ok. Tørr smakløs laks med varm rømme var lite delikat. Entrecoté var seig og gjemt under bearnaisen fra butikkflaske. Måtte betale fullpris trots missfornøyd.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Jerrys90s
Anmeldt 30. oktober 2018

Plankestek var flertallets valg, og den var god. Min ble altfor mye stekt, men jeg fikk byttet den da servitören hadde byttet på tallerkenene.. Når vi betaler bortiot kr 300 for en rett, bestemte jeg meg for å si ifra, elers ville jegnok fått feil inntrykk av plassen. Neste forsök ble kjempebra :-)

Takk, CinderellaKarin
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Lang ventetid, tam og tørr mat. Ikke fornøyd, kan dessverre ikke anbefales. Feil i bestillingen og serveringen også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, janne933
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Kjøpte pizza, som smakte bra. Bestilte Dahls, men fikk noe utvannet øl som ikke var godt. Maten syns jeg kom forholdsvis kjapt, men å måtte vente over 20 minutter på regningen når det knapt er folk i restauranten er merkelig. Det viste seg at tre forskjellige ansatte ikke skjønte at det var regningen vi spurte etter...

Dato for besøk: august 2018
Takk, Westfield_no

Reisende som så på Andre Etasjen Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Andre Etasjen Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!