“God pizza”

Andre Etasjen Restaurant & Bar
Få mat levert
Vurdert som nr. 12 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste pizzaen "Dagen derpå". Den var meget god. Derimot var det altfor mye å gjøre før betjeningen, da vi kom. Vi fikk først beskjed om at de tok bestilling ved bordet. Etter litt venting spurte jeg igjen, og fikk beskjed om å bestille i kassa. Da jeg skulle få øl, var det tomt i tappekranene, så de skulle komme med ølet. Det kom etter at de første pizzastykkene var spist. De var også tømme for sprudlevann (Farris).

1  Takk, steinolavr

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service, kommer inn så er neste alle bord fulle av brukte tallerkner og glass som ikke har blitt ryddet bort. Ventet på maten i over en time, er på nippet til å bare reise.

Takk, 814arildr
Anmeldt 29. februar 2020

Vi var tre stykker som spiste tre forskjellige retter med dessert og drikke, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Maten var god og servicen upåklagelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 213runem
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Anbefales, vi har bestilt pizza,pasta,pepperbiff, plankestek, kylling i pitabrød. Alt var veldig god og smakfull. Terningkast 5 fra oss. Hyggelige betjening, god atmosfær og vi har hatt veldig gøy med shuffelbord aktivitet. Kommer nok tilbake på besøk.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Mohamad Asef R
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte burger som var helt grei. Ikke et sted jeg vil anbefale, selv om det nesten ikke var gjester måtte vi vente alt for lenge både for å bestille og før maten kom.

Dato for besøk: august 2019
Takk, herdisr2014

Reisende som så på Andre Etasjen Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Andre Etasjen Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!