“Fornøyd!”

Andre Etasjen Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 10 av 15 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 5. august 2021

Familie på 5, svært fornøyd med både maten og servicen. Maten var innbydende anrettet og smakte godt. Takk for oss

Takk, marianneew87

Anmeldt 20. juli 2021

Anbefaler ingen å spise her. Dette var min desisert dårligste restaurantopplevese.
Under bestillingen var det flere av kjøttrettene de var tomme for, så utvalget var dårlig. Etter å ha endt opp med å bestille pizza var det håpløst med sitteplassene, da stort sett de fleste bord hadde blinkende taklamper over seg.
Da vi fikk pizzaen var denne rå innvendig. Kelneren skjønte ingenting og mente de aldri fikk slike klager. Fikk omsider sendt den tilbake for mer steking. Dette endte med at vi fikk en brent pizza på utsiden som fortsatt var rå innvendig.
Kelneren var ikke mottakelig for klager og det var ingen mulighet for å få pengene tilbake.
Dro fra plassen i sinne og satte oss på Møllen istedetfor. Der var det god service og god mat.

Takk, torem16
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste pizzaen "Dagen derpå". Den var meget god. Derimot var det altfor mye å gjøre før betjeningen, da vi kom. Vi fikk først beskjed om at de tok bestilling ved bordet. Etter litt venting spurte jeg igjen, og fikk beskjed om å bestille i kassa. Da jeg skulle få øl, var det tomt i tappekranene, så de skulle komme med ølet. Det kom etter at de første pizzastykkene var spist. De var også tømme for sprudlevann (Farris).

1  Takk, steinolavr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig service, kommer inn så er neste alle bord fulle av brukte tallerkner og glass som ikke har blitt ryddet bort. Ventet på maten i over en time, er på nippet til å bare reise.

Takk, 814arildr
Anmeldt 29. februar 2020

Vi var tre stykker som spiste tre forskjellige retter med dessert og drikke, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Maten var god og servicen upåklagelig.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 213runem

Reisende som så på Andre Etasjen Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Andre Etasjen Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!