“Uventet bra!”
Anmeldelse av Quality Hotel Skifer

Quality Hotel Skifer
Vurdert som nr. 11 av 15 Restauranter i Oppdal
Beskrivelse: Quality Hotel River Station is right by the Drammenselva river, the train station is its neighbour and the centre is just across the river. The hotel offers great views of the surroundings.
Anmeldt 1. august 2021

Vi ønsket kun forrett og dessert. Forretten med moskus var strålende, nydelig anrettet og smakte veldig bra. Creme Brulee var også helt flott, akkurat slik den skal være. Når tydeligvis ansvarlig i restauranten (passet på alt) anbefalte en halvtørr Georg Breuer til moskusen (som var helt riktig) , og service ellers også var svært bra, var vi absolutt fornøyde. Ikke billeig, men verdt prisen.

Takk, 286einara

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat! Vi gikk for retten Delbart som er et fat med ulike kjøttretter. Herlig tilberedt med gode råvarer og nydelig smak. Anbefales på det varmeste.

Takk, Jørgen M
Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte bord og så frem til en hyggelig kveld. Vi fikk bestilt for drink og mat kjapt. Bestilte entrecôte av kalv med minus. Da maten kom ble jeg meget skuffet. Entrecôte var stekt alt for meget. Vi fikk aldri mulighet til å bestille drikke til maten. Dette er ikke en plass hvis du ønsker god mat og god service.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Specter1
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste gravet moskus til forrett, reinsdyrsnadder og entrecote av kalv til hovedrett. Alt smakte fortreffelig. De som jobbet gjorde en kjempeinnsats, men her sparer man for mye på personalet..

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Reidargk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet en natt på gjennomreise. Hotellet er relativt nytt så hadde forventet bedre standard på rommet som var ganske slitt. Sengen var heller ikke noe å skryte av. Det hadde vært brann på kjøkkenet så det ble servert en veldig begrenset frokost, som i og for seg er helt greit, men det virket veldig dårlig organisert. Oppholdet sto ikke til forventningene og prisen for rommet. Personalet var hyggelige.

1  Takk, Sebastian S

Reisende som så på Quality Hotel Skifer, så også på

Har du vært i Quality Hotel Skifer? Del dine erfaringer!