“Gatekjøkken slik det skal være ”
Anmeldelse av Grillkroa Oppdal

Grillkroa Oppdal
Vurdert som nr. 13 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Får en firer fordi det var et veldig bra gatekjøkken rett og slett. Skulle jeg ha sammenlignet det med en restaurant hadde det blitt 2 men når man har lyst på gatekjøkken-mat et dette så og si perfekt.

Takk, kimlikestoeat

Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Prøvde Bacon og Brie burger med rips gele og aioli. Blandt aller beste nokon gong! Absolutt på høgde med SuperHeroBurger eller Sot i Trondheim

Trekker "1" for pris. Litt i overkant...

Ellers anbefales både store og små, bra utvalg til barna.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RoSt404
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med burgerne mtp kvalitet og kjøttinnhold. Brett utvalg. Vi valgte Chilly summer dom var en suksess hvis man vil ha det hot. Mye mat.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, rogersX3836HE
Anmeldt 21. november 2018

Har besøkt Grillkroa flere ganger hvor jeg har spist hjemmelaget pizza i flere varianter
som smakte veldig godt . Siste gang nå i november spiste jeg biffsnadder som også smakte godt. Kort ventetid og fikk god service
Kroa ligger i Oppdal sentrum

Takk, jmv920

Reisende som så på Grillkroa Oppdal, så også på

Har du vært i Grillkroa Oppdal? Del dine erfaringer!