“Skuffende og lite kreativ”
Anmeldelse av Grillkroa Oppdal

Grillkroa Oppdal
Vurdert som nr. 13 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Skuffende og lite kreativ hamburger tallerken til barn. Barn spiser faktisk grønt de også. Ok burger til voksne. Bestilte «Hot pepper»

Dato for besøk: august 2020
Takk, Joar0790

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Skuffende opplevelse. Uinteresserte servitører, lavt servicenivå, ble akutt dårlig i magen etter å ha spist en hamburger.

Dato for besøk: august 2020
Takk, andreaskY9720QV
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway med levering. Hurtig levering og maten var god og varm da den ble levert. Hyggelig opplevelse !

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre personer som bestilte maten levert. Kom etter relativt kort tid, og alle tre rettene vi fikk var bra.

1  Takk, RosslandR
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Får en firer fordi det var et veldig bra gatekjøkken rett og slett. Skulle jeg ha sammenlignet det med en restaurant hadde det blitt 2 men når man har lyst på gatekjøkken-mat et dette så og si perfekt.

Takk, kimlikestoeat

Reisende som så på Grillkroa Oppdal, så også på

Har du vært i Grillkroa Oppdal? Del dine erfaringer!