“Middels mat og middels service.”
Anmeldelse av Det Runde Mathus

Det Runde Mathus
Vurdert som nr. 7 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Middels mat og middels service. De ansatte var blide men hadde antakelig ingen erfaring. Det tok lang tid før drikke kom og lang tid før maten kom. Maten var helt middels. Lokalet var greit, melboller spesielt hyggelig. Ingen grunn til å gå dit hvis du får bord et annet sted

Takk, H8779NWkristinb

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig kelner, fint lokale men litt bortgjemt å finne. Spiste club sandwich og kylling wok. Begge to overraskende gode. Anbefales! Billig og kjempebra:)

Takk, 638cecilieh
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste kyllingwok, nylaget og god på smak, masse sprø grønnsaker. Anbefales:))
Stille og rolig når jeg var der, så jeg fikk rask service av en svært hyggelig og profesjonell servitør.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 98anitaa
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Veldig gode kyllingspyd med Sataysaus og søtpotetfries Anbefales. Vi kommer tilbake
Smilende og rask betjening .

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 335vibekes
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Hadde et stopp her da dette var en av få restauranter som var oppe til kl 21 på søndag. Selve bygget ligger litt bortgjemt til i Oppdal sentrum, men når du kommer inn er det et moderne lokale. Jeg spiste en rett med kyllingsspyd, stekte grønnsaker, honning/fløtesaus og ovnsbakte poteter. En raus porsjon, med hjemmelaget mat. Veldig hyggelig betjening. Mye for pengene.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, AsleO_13

Reisende som så på Det Runde Mathus, så også på

Har du vært i Det Runde Mathus? Del dine erfaringer!