“Forferdelig mat”
Anmeldelse av Det Runde Mathus

Det Runde Mathus
Vurdert som nr. 7 av 14 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 16. juli 2020

Bestilte kyllingwok som overhode ikke lignet på kyllingwok. Badet i olje, ris som var blandet i og brødskive på siden. Smakte ingenting og maten var dessverre skikkelig stygg.

Takk, hegka

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Middels mat og middels service. De ansatte var blide men hadde antakelig ingen erfaring. Det tok lang tid før drikke kom og lang tid før maten kom. Maten var helt middels. Lokalet var greit, melboller spesielt hyggelig. Ingen grunn til å gå dit hvis du får bord et annet sted

Takk, H8779NWkristinb
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig kelner, fint lokale men litt bortgjemt å finne. Spiste club sandwich og kylling wok. Begge to overraskende gode. Anbefales! Billig og kjempebra:)

Takk, 638cecilieh
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste kyllingwok, nylaget og god på smak, masse sprø grønnsaker. Anbefales:))
Stille og rolig når jeg var der, så jeg fikk rask service av en svært hyggelig og profesjonell servitør.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 98anitaa
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Veldig gode kyllingspyd med Sataysaus og søtpotetfries Anbefales. Vi kommer tilbake
Smilende og rask betjening .

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 335vibekes

Reisende som så på Det Runde Mathus, så også på

Har du vært i Det Runde Mathus? Del dine erfaringer!