“Tragisk”
Anmeldelse av The Hill 1125

The Hill 1125
Vurdert som nr. 9 av 16 Restauranter i Oppdal
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tragisk. 1,5 time ventetid på pizza. Pizza'n til 220 kr var lik cappricosan på coop'n. I tillegg begynner man å vaske gulv og klargør til stenging 1 time før stenging. Men er nok pengene først og kundene deretter!

2  Takk, peringet
Rune N, Daglig leder på The Hill 1125, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei. Beklager at du opplevde besøket slik, vi tar til oss det du skriver. Vår standard skal ikke være slik, så at det beklager vi på det sterkeste. Send gjerne en epost til meg på rune.offpist@oppdal.com med hvilken dag dere var der så skal jeg sjekke opp hva som skjedde.

Anmeldt 15. juli 2021

Det var den beste pizza’n vi har smakt. Vi kommer tilbake bare for å spise pizza. Det var også veldig hyggelig betjening.

Takk, 949bentel
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god pizza, men svindyrt… trekker ned at man må betale for flaskevann og ikke kan få på tapp. Nydleig utsikt. Fraværende service, men ikke uvennlige.

Takk, StavangerStina
Anmeldt 28. mars 2021 via mobile enheter

Har spist pissa her tidliger,å like fornøyd hvergang,lite folk men vertskapet var nøye med å gi ut munnbind for dem ha glemt og yter skikkelig service
Uten tvil oppdals beste Pissa

Dato for besøk: mars 2021
Takk, egilo352
Anmeldt 10. oktober 2020

Fantastisk trivelig plass med nydelig utsikt over Oppdal. Utsøkt pizza, god drikke og veldig hyggelig og serviceinnstilt personale/servitører. Disse kokkene vet hva de driver med! Blir garantert mange besøk fremover

Dato for besøk: september 2020
Takk, EspenB229

Reisende som så på The Hill 1125, så også på

Har du vært i The Hill 1125? Del dine erfaringer!