TripadvisorUSD 156
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.comUSD 160
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Rask innsjekking. Imøtekommende og serviceminded personale. Kaffe/te tilgjengelig hele tiden. Lyse rom med grei utsikt. En ødelagt lysbryter på rommet, så ikke bra ut. Spiker fra løsnet list inn til bad kunne gjøre skade. Bra utvalg til frokost. Kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Tor L
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Nye fine rom.
Nydelig mat.
Fiber internett, lynraskt.
Gode priser på rom og mat.
Nær togstasjon og med gode parkerings muligheter.
Servicevennlig og blide ansatte.
Oppdal turisthotell anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, William S
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig, imøtekommende personale. Rask innsjekking. Stort familierom med parkering rett utenfor døra. Dobbel sovesofa for barna.
Lite bad med trang dusj.
Vond lukt på badet da vi kom.
Veldig bra frokost i historiske omgivelser.
Kan trygt anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Magne G
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Oppdal like ved jernbanestasjonen. Store rom som er nyoppusset , men vi hadde et med utsikt over takene så vi så ikke noe annet enn fjellene. God frokost med variert utvalg.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 798oleo
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Absolutt bra Hotel i sentrum.
Gode senger . Veldig bra mat i restauranten. Ny restaurant/brasseri på utsiden med utmerket pizza. Absolutt et godt tilskudd til eksisterende restaurant.
Hyggelig og hjelpsomt personale!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, changlek