Travelocity
Booking.comUSD 148
FindHotelUSD 164
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gledet oss til et bedre måltid , da vi var på gjennomreise.
Bestilte fiskesuppe - først fikk vi servert suppen kald - da vi fikk den varm var den nesten uten fisk .
Anbefalt hvit vin var alt for søt.
( bra det var en Rema 1000 butikk ved siden av).

Takk, UnnEnd
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Genialt gjennomført frokost. Krysset av ønsket mat på liste kvelden før. Og også ca klokkeslett for frokost. Føltes veldig trygg mtp Covid19.
Ellers hyggelig, norsktalende (ekte trøndersk?) betjening.
Kjeller-etasjen kan trenge litt oppfrisking

Takk, Kristi H
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Rask innsjekking. Imøtekommende og serviceminded personale. Kaffe/te tilgjengelig hele tiden. Lyse rom med grei utsikt. En ødelagt lysbryter på rommet, så ikke bra ut. Spiker fra løsnet list inn til bad kunne gjøre skade. Bra utvalg til frokost. Kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Tor L
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Nye fine rom.
Nydelig mat.
Fiber internett, lynraskt.
Gode priser på rom og mat.
Nær togstasjon og med gode parkerings muligheter.
Servicevennlig og blide ansatte.
Oppdal turisthotell anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, William S
Anmeldt 28. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig, imøtekommende personale. Rask innsjekking. Stort familierom med parkering rett utenfor døra. Dobbel sovesofa for barna.
Lite bad med trang dusj.
Vond lukt på badet da vi kom.
Veldig bra frokost i historiske omgivelser.
Kan trygt anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2019