Gratis avbestilling frem til 05.11.21
Travelocity
Orbitz.comUSD 165
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Dette er et eldre og litt nedslitt hotell som sårt trenger litt omtanke og oppussing, samt at området rundt hadde trengt litt pleie, men det har potensiale som det heter så fint.
Hotellet ligger sentralt rett ved togstasjonen og like utenfor Oppdal sentrum, så plasserings er ypperlig for de som vil ligge tett inntil der det skjer!?
Hyggelig betjening, kjedelig frokost. En helt grei plass å overnatte, og ikke mer enn det.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, KJELLAV
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er 96 år gammelt . Det har nok vært pusset opp diverse ganger men rommet og spesielt badet hadde trengt oppussing. Badet luktet litt mugg.
Det verste var at vi hadde rom mot jernbanen der togene suste forbi om natten. Godstoget tok aldri slutt. Dårlig sovekvalitet og ingen info om bråket, da hadde vi aldri valgt dette hotellet. Frokosten var god.

1  Takk, AnneKSB
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ble bygd opprinnelig på 1920-tallet pg ble senest renovert i 2018. Hyggelig personale, god frokost med god coronaløsning (du bestiller kvelden før og får frokosten servert) og store luftige rom. Hotellet oppleves som rent.
Men, når det kun er to år siden det ble renovert er det noen grep som burde vært tatt. Takbelysning i rommet er av eldre standard og elektroopplegget virker også å ha unngått renovering- men fungerer. Badet er svært lite med toalett som stikker inn i dusjen. For øvrig mener jeg at bruk av dusjforheng tilhører en annen tidsalder - særlig nå med tanke på smitte. Rommet er så stort så her kunne det funnet andre løsninger for badet. Og - downlights som henger løse i ledningen ned fra taket har ikke noe på et våtrom å gjøre.
En heis hadde ellers også vært ok når man bor i tredje etasje.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Spesielt imøtekommende ansatte i resepsjonen. Det oppstod et problem, som ble løst uten diskusjon. Fine rom og bad. Noe slitt. Bra løst frokost i koronatiden der vi kryssa ut hva vi ville ha kvelden i forveien. Hyggelig dame serverte frokost i restauranten. Noe støy fra passerende tog om natta.

Takk, UtPaaTur321
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gledet oss til et bedre måltid , da vi var på gjennomreise.
Bestilte fiskesuppe - først fikk vi servert suppen kald - da vi fikk den varm var den nesten uten fisk .
Anbefalt hvit vin var alt for søt.
( bra det var en Rema 1000 butikk ved siden av).

Takk, UnnEnd