TripadvisorUSD 136
eDreamsUSD 136
Agoda.comUSD 136
Etrip
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig ventilasjon på rommet (funker dårlig når man har bedt om å få allergirom) Dusjen virket ikke (vi har nå lært at dette bør sjekkes ved ankomst). Løst strømopplegg og dårlig belysning på rom. Grei frokost trekker opp til 2, ellers 1 stjerne fra oss.

Takk, Camper27703223171
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet ifm Oppdalshelg. Hyggelig mottagelse, rent og romslig rom i 3 etg. Gode senger og behagelig sengetøy. Bestilte frokost kvelden i forvegen pga smittevern. Alt ble servert ved bordet påfølgende dag. Veldig bra opplegg. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 10. februar 2021

Hadde 2 fine netter på dette hotellet med fin utsikt til sentrum og skiheisen i Hovdin
Rommet var rent og sengene var ok . På grunn av korona ble frokosten servert på brett i stedet for buffe som var helt ok God service

Dato for oppholdet: februar 2021
2  Takk, jmv920
Anmeldt 28. januar 2021 via mobile enheter

Hver Torsdag er det,Dagens Husmann,denne dagen var det hjorte biff,med kaffe.
199 kr,nydelig mat servert av kokken å til den prisen er det ett varp
Anbefales på det sterkeste
Vi skal tilbake igjen senere å prøve dagens fisk

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, egilo352
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Min mann og jeg bodde fem netter her ifb med høstferien og familieselskap på hotellet. Vår datter og familie bodde også her. Siden jeg jobbet på hotellet som servitør på 90-tallet, var det gøy å være tilbake som gjest. Vi hadde et stort familierom på bakkeplan mot sentrum. Det var helt stille og gode senger. Moderne, rent og pent. Betjeningen var hyggelig, både de som serverte i selskapet, renholderne, frokostbetjeningen og de i resepsjonen. Frokosten var enkel men jeg ble mett! Brett med det du forhåndsbestilte på koronavennlig vis. Gåavstand til hele Oppdal sentrum. Kommer gjerne tilbake neste gang vi skal til Oppdal!

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Catarina S