Gratis avbestilling frem til 19.08.22
eDreamsUSD 138
Agoda.comUSD 138
Etrip
Anmeldt 21. juli 2021

Fantastisk opphold på Oppdal Turisthotell.
Supert rom, personale som gir det lille ekstra for at du skal ha det bra, og maten var aldeles nydelig, og i tillegg få noen historier om Oppdal fra Hotellets eier var ekstra hyggelig.
Smittevern var høyst ivaretatt så det føltes trygt og godt å være der :)

Takk, marrag353
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig ventilasjon på rommet (funker dårlig når man har bedt om å få allergirom) Dusjen virket ikke (vi har nå lært at dette bør sjekkes ved ankomst). Løst strømopplegg og dårlig belysning på rom. Grei frokost trekker opp til 2, ellers 1 stjerne fra oss.

Takk, Camper27703223171
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Besøkte hotellet ifm Oppdalshelg. Hyggelig mottagelse, rent og romslig rom i 3 etg. Gode senger og behagelig sengetøy. Bestilte frokost kvelden i forvegen pga smittevern. Alt ble servert ved bordet påfølgende dag. Veldig bra opplegg. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 10. februar 2021

Hadde 2 fine netter på dette hotellet med fin utsikt til sentrum og skiheisen i Hovdin
Rommet var rent og sengene var ok . På grunn av korona ble frokosten servert på brett i stedet for buffe som var helt ok God service

Dato for oppholdet: februar 2021
2  Takk, jmv920
Anmeldt 28. januar 2021 via mobile enheter

Hver Torsdag er det,Dagens Husmann,denne dagen var det hjorte biff,med kaffe.
199 kr,nydelig mat servert av kokken å til den prisen er det ett varp
Anbefales på det sterkeste
Vi skal tilbake igjen senere å prøve dagens fisk

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, egilo352