Expedia.comUSD 150
TripadvisorUSD 149
Vio.com
Anmeldt 21. november 2018

Alltid hyggelig å komme til Oppdal og overnatte på dette hotellet. God service på alle måter
Flott og god frokostbuffe . De har fått en ny hyggelig vinterhave hvor man også kan få servering.
Kan absolutt anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, jmv920
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2022

Anmeldt 2. november 2018

Moderne hotell med hyggelige rom. Vi hadde utsikt mot Opddal sentrum og skiheisene men fjellene på den andre siden er sikkert like vakre :-) . I foajeen får man en litt internasjonal stemning, litt Østerrike . Flott frokost og hyggelig persjonale. Kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, TravelinNorwegian

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi lest en anmeldelse her på Tripadviser om at pizzaen ikke var så god. Det kan vi nå gjøre om på. Pizzaen var fantastisk!!! Jeg kunne spist bare bunnen fordi den var så god.

I tillegg så har vi hund og er blitt vant til at vi ikke nødvendigvis får så godt plasserte rom. Det fikk vi på dette hotellet. Veldig bra!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 665vibeken

Dear Guest

Thank you a bunch for this amazing review!

We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal!

Best regards,

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Stilrent hotell men rommene er ganske standard. Svært lite TV apparat på rom 325. Flott resepsjon og bistro. Svært hyggelig betjening. Pizza med reinkjøtt,tyttebær og pepperrotkrem var særdeles god. Flott meny i bistro-delen

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Morol

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Fint nytt hotell sentralt beliggende midt i Oppdal. Fine rom med store vinduer og greie senger. Hyggelig personalet og god parkering.
- Frokosten var helt grei, men synes eggerøra var dårlig og at quality er gjerrige på bacon med en halv remse ferdig tildelt oppå stekt egg. Jeg vil ha mere og ved siden av og det vil alle andre jeg kjenner også:)
Alt i alt.. Kommer gjerne igjen her også:)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, robertfM7394HD