Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi reiste 8 voksne og 6 barn under 12 år. Reiste for å feire våre foreldres bryllupsdag. Flott hotell med fine familierom. Spaet var en fin opplevelse for mine foreldre. Det som skuffet oss var utvalget av mat til barna, både middagsbuffé og frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Heidi A
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2022

Dear Guest

Thank you for taking the time to give us feedback and we appreciate your comments that we will use to improve for the future. We do hope that we will be able to give you a warm welcome back in the future!

Michael

Anmeldt 21. november 2018

Alltid hyggelig å komme til Oppdal og overnatte på dette hotellet. God service på alle måter
Flott og god frokostbuffe . De har fått en ny hyggelig vinterhave hvor man også kan få servering.
Kan absolutt anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, jmv920

Anmeldt 2. november 2018

Moderne hotell med hyggelige rom. Vi hadde utsikt mot Opddal sentrum og skiheisene men fjellene på den andre siden er sikkert like vakre :-) . I foajeen får man en litt internasjonal stemning, litt Østerrike . Flott frokost og hyggelig persjonale. Kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, TravelinNorwegian

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi lest en anmeldelse her på Tripadviser om at pizzaen ikke var så god. Det kan vi nå gjøre om på. Pizzaen var fantastisk!!! Jeg kunne spist bare bunnen fordi den var så god.

I tillegg så har vi hund og er blitt vant til at vi ikke nødvendigvis får så godt plasserte rom. Det fikk vi på dette hotellet. Veldig bra!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 665vibeken

Dear Guest

Thank you a bunch for this amazing review!

We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal!

Best regards,

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Stilrent hotell men rommene er ganske standard. Svært lite TV apparat på rom 325. Flott resepsjon og bistro. Svært hyggelig betjening. Pizza med reinkjøtt,tyttebær og pepperrotkrem var særdeles god. Flott meny i bistro-delen

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene