Booking.comUSD 157
eDreamsUSD 157
CheapTicketsUSD 147
TripadvisorUSD 147
Anmeldt 7. februar 2019

Like ved E6 og likevel ingen støy, sov godt. Finnes trimrom med utstyr og badstu og avslapping sone. Frokosten er innbydende og rikholdig. Kresen hvis du ikke blir fornøyd her, særlig er frokostblanding delen meget innholdsrik. Flere type yoghurt og melketyper. Et lite minus er arbeidsbord og tilhørende stol.

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, OveH212
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi har hatt en fin teamsamling på Skifer Hotell på Oppdal. Med tilreisende til samlingen fra flere kanter av landet, benyttet vi både rom, møtefasiliteter og restaurant. Alt fungerte meget bra, og det ble et opphold ved et elegant hotell, med rolig og trivelig atmosfære. På kveldstid var vi med på en Escaperoom-aktivitet, der vi ble presentert for et "plott" som skulle løes sammen i teamet. Gøy. Hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Sonmar2014
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi reiste 8 voksne og 6 barn under 12 år. Reiste for å feire våre foreldres bryllupsdag. Flott hotell med fine familierom. Spaet var en fin opplevelse for mine foreldre. Det som skuffet oss var utvalget av mat til barna, både middagsbuffé og frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Heidi A
Anmeldt 21. november 2018

Alltid hyggelig å komme til Oppdal og overnatte på dette hotellet. God service på alle måter
Flott og god frokostbuffe . De har fått en ny hyggelig vinterhave hvor man også kan få servering.
Kan absolutt anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, jmv920
Anmeldt 2. november 2018

Moderne hotell med hyggelige rom. Vi hadde utsikt mot Opddal sentrum og skiheisene men fjellene på den andre siden er sikkert like vakre :-) . I foajeen får man en litt internasjonal stemning, litt Østerrike . Flott frokost og hyggelig persjonale. Kommer gjerne igjen :-)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, TravelinNorwegian