Anmeldt 27. juni 2019

Tenke seg til at en familie på 5 ikke er velkommen på Skifer. Barn over 12 må ligge på eget rom, og hotellet ønsker ikke at handikappede tar med familien sin. Kun plass til 2 på hc-rom. (Vår ungdom sitter i rullestol) Lite løsningsorientert betjening som regelrett var spydig når hun ikke kunne svare for seg. Vi valgte derfor hotellet ved siden av, Oppdal Gjestetun.Veldig hyggelige rom, trivelig betjening med vilje til å finne gode løsninger.
Vi kommer ikke til å anbefale Hotell Skifer!

Takk, maxmy77
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Koselig hotell med hyggelig resepsjon/bar sone. Hyggelige ansatte. Stort romslig rom med gode senger. Rent og pent. Vi hadde med hund, og det var heller ikke noe problem, for en ekstra sum, helt topp!
God frokost og godt med sitteplasser. Perfekt beliggenhet for en koselig kveldstur rundt sentrum.

Takk, holdpustn
Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Bra hotell, flott beliggenhet, kort vei til sentrum og togstasjonen. Frokost og lunsj var topp. Rommet var romslig, sengen komfortabelt, dusj greit nok / litt varmt vann kapasitetsproblemer når mange tar seg et dusj. Også hadde de ikke 100% kontroll på rapporterte allergier når vi hadde festmiddag.

Takk, MauriceAG
Anmeldt 20. mai 2019

Vi var 52 pers her på hotellet i 3 netter for å feire 17 mai og oppleve Oppdal i et strålende vårvær med 25 plussgrader
Hotellet leverer som de alltid har gjort. Supergod mat og kjempegod service.
Folketoget startet rett utenfor hotellet

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, jmv920
Anmeldt 9. mai 2019

For å ta det beste først - Hotellet har fin beliggenhet i Oppdal sentrum, fellesarealene rundt resepsjon og restaurant er fine og betjeningen hyggelige. Rommene derimot er slitte, mørke og holder lav standard. Teppegulv og lite innbydende presentert. Jeg var her på jobbreise. Sengene var harde og støynivået høyt både fra gang og fra utsiden. Lunsjen var helt ok. Middagen derimot var katastrofe. Bestilte vegetarmat og fikk servert halv-varm rester fra lunsjen - det var utelukkende litt blandet sammen tilbehør. Ingen kom å spurte om maten var greit, til og med ikke når hele porsjonen lå igjen. Værste hotellmat opplevelsen jeg har hatt.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, yngvillanew