Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Moderne hotell med veldig god mat på frokost- og kveldsbuffet midt i Oppdal sentrum. Mulig å kjøpe seg en drink som kan nytes i lobbyen hvor det er peis og flere sofagrupper. Gratis bilparkering og nær togstasjonen.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, annemaaa
Anmeldt 3. august 2019

Førsteinntrykket av rommet var bra. Etter en stund ser vi at det ligger tykke støvlag i vinuskarmer og under sengen. Helhetlig virker rommet rett og slett skittent. Maten i resturanten er ok, godt utvalg av retter men pizzaen kan ikke anbefales i det hele tatt. Opplever også at desserten jeg bestilte ikke var registrert og jeg ventet i 45 minutter før jeg fikk gitt beskjed til en ansatt. Dette ble der i mot kompensert med at vi slapp å betale for desserten. Servitørene i resturanten er ikke spesielt observante og spør ikke om vi ønsker mer å drikke eller lignende. Vi venter også lenge før vi får tak i en servitør for å betale. Vi bodde på et rom med fin utsikt mot fjellene og togstasjonen, men støyen fra veien er svært forstyrrende også på natten og det er noe vanskelig å falle i søvn om en er var for lyder. Helhetsuttrykket er altså skuffende, også pga av at dette er et Quality Hotel, og forventningene derfor er høye.

Takk, Martineno
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

3 stk på biltur fra Bodø til Bergen. Stoppet her. Overraskende bra restaurant og uterestaurant. Nytt rent og på alle måter ordentlig. Gjennomført flott bruk av skifer. Svært hyggelig betjening. Flotte rom med fin moderne møblering. Svært gode senger. Godt inneklima. Bra frokost, men ikke overdådig utvalg. Overnatter gjerne her flere ganger

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott hotell, store rom. Vi fikk utsikt mot togstasjon og fjell.
Hyggelig med live musikk på kvelden i lobbyen. Nærhet til sentrum og senter som er omtrent vegg i vegg.
Det som trekker ned er frokosten.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Cberge
Anmeldt 21. juli 2019

Nydelig hotell med flott rom og hyggelig betjening i resepsjonen. Beliggenheten er fabelaktig og utsikten fra hotellrommet var strålende!

I restauranten får du god mat. Men det er veldig tydelig at du ikke blir servert av fagfolk som kan servering, mat og vin - for å si det på en forsiktig måte. Spis gjerne et annet sted.

Takk, Linebuen