Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Travelocity
Expedia.comUSD 157
FindHotel
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, men ikke mer. Sentral beliggenhet og grei frokost. Syns det var i overkant mange på frokost samtidig, lite spriting av dispensere og andre ting alle måtte ta på. Vet ikke om jeg kommer tilbake.

1  Takk, BenteJR
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet midt i Oppdal sentrum. Spa var stengt. Hyggelig betjening i resepsjon. Gratis parkering utenfor hotellet. Fint rom - noe byggestøy - men veldig gode senger. God restaurant og hyggelig peisestue. Et godt utgangspunkt for å oppleve denne delen av norge

1  Takk, Svend Aage M
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Lå her en natt med My Summer Treat-tilbudet. Fikk mye for pengene her! Fine og rene rom og godt frokost-tilbud og trivelig personale. Stor og gratis parkeringsplass er en bonus. Sentral beliggenhet i Oppdal sentrum og rett ved E6.

1  Takk, RuneP810
Anmeldt 29. juni 2020

Hotellet ser fint ut fra utsiden, fin lobby. Veldig små rom med minimal komfort. Ingen telefon, ingen ekstra puter, ingen info, ikke kjøleskap. Greit bad med varmekabler. Måtte google hotelletgfor å finne telefonnummer for å ringe til resepsjonen for å få passord til wifi! God frokost selv med korona tiltak. Ligger ved siden av E6 og Dovrebanen.

Takk, Elinkk
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Et bra hotell med smilende og hjelpsom betjening, både i resepsjon, frokostsal og restaurant. Veldig god middag i restauranten, med ypperlig service. Kan anbefales på det varmeste.
Gratis wifi på rommet og gratis parkering rett utenfor hovedinngangen.
Vi hadde med en liten hund, kan være derfor vi fikk to enkeltsenger skyvd inntil hverandre som gir en dårlig opplevelse av dobbeltseng. Men rommet var pent og rent, savnet derimot et kjøleskap på rommet. Fint å ha med hund.
Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert som en «pekende» buffet, men den var tipptopp!

2  Takk, Toneih