Expedia.comUSD 147
Vio.comUSD 147
ZenHotels.comUSD 151
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fine,rene og romslige rom.
Koselige fellesområder.
Nydelig utsikt.
God mat,
serviceminded ansatte.
Stor parkering.
Sentralt.
Kaffemaskin på rommet.
Godt trykk i dusjen, så man får ut sjampoen av håret.
Ingenting som kan klages på.
Kan sterkt anbefales!

Takk, tonem677
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2022

Thank you a bunch for this amazing review!

We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal!

Anmeldt 19. juli 2020

Tok en stopp i Oppdal på vei til Trondheim, og fikk rom på Quality Hotel Skifer. Ble møtt av smilende resepsjonister når vi kom inn døren, og fikk raskt hjelp. Vi fikk tildelt rommene våres ved siden av hverandre, som var helt ypperlig! Grei størrelse på rommene for to personer, bra renhold, og vi fikk alt man trenger på et hotell. Gode senger og fin utsikt! Hotellet hadde også bra beliggenhet med kort avstand til butikker, spisesteder og andre severdigheter. Begrenset frokost grunnet covid-19, men de hadde alt man trenger for å få en bra start på dagen. Kommer gjerne tilbake! :)

1  Takk, Anders_Kvamme

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, men ikke mer. Sentral beliggenhet og grei frokost. Syns det var i overkant mange på frokost samtidig, lite spriting av dispensere og andre ting alle måtte ta på. Vet ikke om jeg kommer tilbake.

1  Takk, BenteJR

Dear Guest

I am truly sorry that we did not live up to expectations, as we should.
We can only get better, and I hope you will give us another try.

We will make it worth your while,

Kind regards,

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet midt i Oppdal sentrum. Spa var stengt. Hyggelig betjening i resepsjon. Gratis parkering utenfor hotellet. Fint rom - noe byggestøy - men veldig gode senger. God restaurant og hyggelig peisestue. Et godt utgangspunkt for å oppleve denne delen av norge

1  Takk, Svend Aage M

Hello

Thanks a bunch for this great review!

We hope to see you again soon.

Best regards

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Lå her en natt med My Summer Treat-tilbudet. Fikk mye for pengene her! Fine og rene rom og godt frokost-tilbud og trivelig personale. Stor og gratis parkeringsplass er en bonus. Sentral beliggenhet i Oppdal sentrum og rett ved E6.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, RuneP810