Quality HotelsUSD 129
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Gode senger, god frokost! Synd de hadde dårlig tilbud på middag på grunn av brann på kjøkkenet! Litt mye støy utenfra, men det ligger i sentrum! Hyggelige og blide folk som jobbet der! Stappfullt!

Takk, kanonmormor
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fine,rene og romslige rom.
Koselige fellesområder.
Nydelig utsikt.
God mat,
serviceminded ansatte.
Stor parkering.
Sentralt.
Kaffemaskin på rommet.
Godt trykk i dusjen, så man får ut sjampoen av håret.
Ingenting som kan klages på.
Kan sterkt anbefales!

Takk, tonem677
Anmeldt 19. juli 2020

Tok en stopp i Oppdal på vei til Trondheim, og fikk rom på Quality Hotel Skifer. Ble møtt av smilende resepsjonister når vi kom inn døren, og fikk raskt hjelp. Vi fikk tildelt rommene våres ved siden av hverandre, som var helt ypperlig! Grei størrelse på rommene for to personer, bra renhold, og vi fikk alt man trenger på et hotell. Gode senger og fin utsikt! Hotellet hadde også bra beliggenhet med kort avstand til butikker, spisesteder og andre severdigheter. Begrenset frokost grunnet covid-19, men de hadde alt man trenger for å få en bra start på dagen. Kommer gjerne tilbake! :)

1  Takk, Anders_Kvamme
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, men ikke mer. Sentral beliggenhet og grei frokost. Syns det var i overkant mange på frokost samtidig, lite spriting av dispensere og andre ting alle måtte ta på. Vet ikke om jeg kommer tilbake.

1  Takk, BenteJR
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet midt i Oppdal sentrum. Spa var stengt. Hyggelig betjening i resepsjon. Gratis parkering utenfor hotellet. Fint rom - noe byggestøy - men veldig gode senger. God restaurant og hyggelig peisestue. Et godt utgangspunkt for å oppleve denne delen av norge

1  Takk, Svend Aage M