Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Vio.com
ZenHotels.comUSD 151
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Jeg fikk høre at det hadde vært tilløp til brann på kjøkkenet. Fikk ikke beskjed om at frokosten, som vi synes er høydepunkt på hotell opphold var meget redusert.
Tørt brød (føltes som 10kr kneip) og dårlig utvalg av pålegg.
Har forståelse for at stekt egg/bacon er vanskelig å lage til fult hotell når kjøkken er nede, men ser allikevel at det finnes andre alternativer innen pålegg og ikke minst ferskt brød / rundstykker. Det var heller ingen frokostblandinger, eller noe søtt til kaffen osv.
En redusert/dårlig frokost trekker opplevelsen av oppholdet her betraktelig ned!

2  Takk, Mort1malm
Michael Thomson, General Manager på Quality Hotel Skifer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2022

Dear Guest

I am truly sorry that we did not live up to expectations, as we should.
We can only get better, and I hope you will give us another try.

We will make it worth your while,

Kind regards,

Anmeldt 24. juli 2020

Ble møtt av skittent/støvete soverom, på badet var det hår fra tidligere beboer. Kjøkkenet var stengt grunnet branntilløp, ble ikke tilbudt noe alternativ.
Frokosten var en historie for seg selv en type tørre brød skiver noen bokser med syltetøy ost og litt laks. Dette tilbudet er til å skamme seg over.
Hvis dette er standaren på hotellet er det bare og legge ned.

Romtips: Styr unna rom ved heisen pga støy fra den.
Takk, fatterskristoffersen

Dear Guest

Thank you for taking the time to give us feedback and we appreciate your comments that we will use to improve for the future. We do hope that we will be able to give you a warm welcome back in the future!

Best regards

Michael

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Gode senger, god frokost! Synd de hadde dårlig tilbud på middag på grunn av brann på kjøkkenet! Litt mye støy utenfra, men det ligger i sentrum! Hyggelige og blide folk som jobbet der! Stappfullt!

Takk, kanonmormor

Thank you a bunch for this amazing review!

We truly appreciate you staying at Quality Hotel Skifer and we hope to see you for your next trip to Oppdal!

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fine,rene og romslige rom.
Koselige fellesområder.
Nydelig utsikt.
God mat,
serviceminded ansatte.
Stor parkering.
Sentralt.
Kaffemaskin på rommet.
Godt trykk i dusjen, så man får ut sjampoen av håret.
Ingenting som kan klages på.
Kan sterkt anbefales!

Takk, tonem677

Anmeldt 19. juli 2020

Tok en stopp i Oppdal på vei til Trondheim, og fikk rom på Quality Hotel Skifer. Ble møtt av smilende resepsjonister når vi kom inn døren, og fikk raskt hjelp. Vi fikk tildelt rommene våres ved siden av hverandre, som var helt ypperlig! Grei størrelse på rommene for to personer, bra renhold, og vi fikk alt man trenger på et hotell. Gode senger og fin utsikt! Hotellet hadde også bra beliggenhet med kort avstand til butikker, spisesteder og andre severdigheter. Begrenset frokost grunnet covid-19, men de hadde alt man trenger for å få en bra start på dagen. Kommer gjerne tilbake! :)

1  Takk, Anders_Kvamme