Booking.comUSD 184
FindHotelUSD 183
eDreamsUSD 184
Orbitz.comUSD 183
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Ingen ledig plass på parkering. Fikk ingen alternativer for frokost - kun fra 07.00 til 07.45. Synes at det er alt for tidlig når man er på ferie. Rommet er lite, veldig lytt, dør mellom naborom midt på veggen. Ingen minibar/ kjøleskap. Betalte for rommet kr.1.521, - ( uten hotels.com rabatt kr. 1.790,-) . Synes at dette er ikke verd pengene.

1  Takk, Svetlana M
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Jeg fikk høre at det hadde vært tilløp til brann på kjøkkenet. Fikk ikke beskjed om at frokosten, som vi synes er høydepunkt på hotell opphold var meget redusert.
Tørt brød (føltes som 10kr kneip) og dårlig utvalg av pålegg.
Har forståelse for at stekt egg/bacon er vanskelig å lage til fult hotell når kjøkken er nede, men ser allikevel at det finnes andre alternativer innen pålegg og ikke minst ferskt brød / rundstykker. Det var heller ingen frokostblandinger, eller noe søtt til kaffen osv.
En redusert/dårlig frokost trekker opplevelsen av oppholdet her betraktelig ned!

2  Takk, Mort1malm
Anmeldt 24. juli 2020

Ble møtt av skittent/støvete soverom, på badet var det hår fra tidligere beboer. Kjøkkenet var stengt grunnet branntilløp, ble ikke tilbudt noe alternativ.
Frokosten var en historie for seg selv en type tørre brød skiver noen bokser med syltetøy ost og litt laks. Dette tilbudet er til å skamme seg over.
Hvis dette er standaren på hotellet er det bare og legge ned.

Romtips: Styr unna rom ved heisen pga støy fra den.
Takk, fatterskristoffersen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Gode senger, god frokost! Synd de hadde dårlig tilbud på middag på grunn av brann på kjøkkenet! Litt mye støy utenfra, men det ligger i sentrum! Hyggelige og blide folk som jobbet der! Stappfullt!

Takk, kanonmormor
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fine,rene og romslige rom.
Koselige fellesområder.
Nydelig utsikt.
God mat,
serviceminded ansatte.
Stor parkering.
Sentralt.
Kaffemaskin på rommet.
Godt trykk i dusjen, så man får ut sjampoen av håret.
Ingenting som kan klages på.
Kan sterkt anbefales!

Takk, tonem677