Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Det er 5 år siden vi bodde her sist. Med unntak av et utbygg i restauranten har lite skjedd. Rommene er blitt kjedelige og slitte med et minitv med få kanaler. Stikkontakt til PC og lading av mobil er mangelvare. Frokosten var helt standard frokostbuffé.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger bra plassert i Oppdal sentrum. Enkle rom, litt slitt. TV var liten og med svakt utvalg. Ikke noe form for ekstra på rommet. Ikke noe som løfter stedet. Her kunne vært gjort litt for trivsel uten store kostnader.

2  Takk, RosslandR
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Ingen ledig plass på parkering. Fikk ingen alternativer for frokost - kun fra 07.00 til 07.45. Synes at det er alt for tidlig når man er på ferie. Rommet er lite, veldig lytt, dør mellom naborom midt på veggen. Ingen minibar/ kjøleskap. Betalte for rommet kr.1.521, - ( uten hotels.com rabatt kr. 1.790,-) . Synes at dette er ikke verd pengene.

1  Takk, Svetlana M
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Jeg fikk høre at det hadde vært tilløp til brann på kjøkkenet. Fikk ikke beskjed om at frokosten, som vi synes er høydepunkt på hotell opphold var meget redusert.
Tørt brød (føltes som 10kr kneip) og dårlig utvalg av pålegg.
Har forståelse for at stekt egg/bacon er vanskelig å lage til fult hotell når kjøkken er nede, men ser allikevel at det finnes andre alternativer innen pålegg og ikke minst ferskt brød / rundstykker. Det var heller ingen frokostblandinger, eller noe søtt til kaffen osv.
En redusert/dårlig frokost trekker opplevelsen av oppholdet her betraktelig ned!

2  Takk, Mort1malm
Anmeldt 24. juli 2020

Ble møtt av skittent/støvete soverom, på badet var det hår fra tidligere beboer. Kjøkkenet var stengt grunnet branntilløp, ble ikke tilbudt noe alternativ.
Frokosten var en historie for seg selv en type tørre brød skiver noen bokser med syltetøy ost og litt laks. Dette tilbudet er til å skamme seg over.
Hvis dette er standaren på hotellet er det bare og legge ned.

Romtips: Styr unna rom ved heisen pga støy fra den.
Takk, fatterskristoffersen