Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUSD 166
Anmeldt 12. september 2020

Opplevelsen denne gangen var dårlig. Våknet kl 05.00 av hundekonsert på diverse naborom. Slik bråk på et hotell var ikke forventet. Renhold var også dårlig. Frokost er ok, greit at det er fordelt på ulike tidspunkt.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 821gulnazj
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Hadde høye forventninger da hotellet så fint ut, og pris va deretter. Rommet var stort, men helt ok. Veldig liten TV. Fint bad. Skittent toalett, men fikk beskjed dette var pga problemer de hadde med rørene. Ble tatt godt imot i resepsjonen. Vi spiste middag på hotellet på kvelden. Maten var virkelig en skuffelse. Ok burger, men hår i maten og potetene ved siden av så ut som rester av fiskemiddagen. Fisken var god, men utrolig kjedelig. Moskus til forrett var god. Frokost var ok. Men vanskelig å holde avstand til andre. Selv med desinfeksjons spray «over alt» så ikke så veldig covid-19 vennlig. Så totalt egentlig ganske skuffa dessverre. Hadde bra potensialet.

1  Takk, Undheims
Anmeldt 23. august 2020

Vi prøver igjen dette hotellet i Oppdal , var der sist sommer og ble veldig fornøyd .
Hoteller er fint og holder samme gode standard .
Pga av oppussing på kjøkken kunne de bare tilby en meny i restauranten .
Den var imidlertid fristende , entrecôte av kalv med peppersaus så vi bestilte det ........... og ble kjempeskuffet .
Jeg fikk noen fettklumper og slintrer ,nesten ikke noe kjøtt , kvalmt var det . Vi klaget men fikk ikke noe respons .
Litt bedre det min mann fikk men absolutt ikke bra , dårlig smak på sausen .
Kelnere uten smil og vennlighet gjorde ikke saken bedre.
Frokosten var bra , og rommet fint .

2  Takk, Irene J
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på dette hotellet 15 august 2020. Det første rommet fikk vi byttet, da det ikke var skikkelig rengjort. Det andre rommet var Ok. Men jeg hadde forventet finere rom fra et såpass nytt hotell. Ingen kjøleskap, og senga var kanskje den verste jeg har sovet i. Lobbyen er derimot veldig fin, og hotellet er flinke til å holde seg til smittevernrutiner!

Takk, Trudeive
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelig betjening, gode senger og fine rom. Generelt god standard på hotellet. Frokosten kunne vært gjort på en annen måte i forhold til smittefare, da dette baserte seg på at alle hadde veldig god håndhygiene. Frokosten i seg selv var god.

Takk, amuan