Expedia.comUSD 147
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 154
1924 av 501 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og fresh hotel i sentrum av Oppdal. Rommet var greit, men da dette sikkert var et HC rom var det dusj gardiner. (Noe som jeg ikke liker). Svært lite tv, som med fordel kunne vært betydelig større. Ellers var rommet helt ok.
Frokost var også helt ok, men utvalget av brød kunne vært bedre. Det var mye folk selv om hotellet har fordelt frokost på 3 ulike tider.

Hyggelig atmosfære i lobby området.

Takk, janmh2014
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Det startet noe skuffende, da deres «velvære-anlegg» var stengt av grunnet korona og oppussing. Dette kom ikke frem på deres hjemmesider, og var i utgangspunktet grunnen for at vi booket hotellet.

Derimot fikk vi ypperlig service, spesielt av den svenske damen i resepsjonen med krøllete hår. Takk for forståelsen og hjelpen du gav oss!

Romtips: Spa area closed for some time
Takk, snorremagnusl
Anmeldt 6. juli 2021

Overnattet på Hotel Skifer en natt da vi var på tur med minstemann (5mnd) og skulle fra Kristiansand til Kristiansund og trengte en siste overnatting. Hotellet var under litt oppussing, men ikke noe vi merket fra der vi hadde rom. Tydelig et populært sted da det yrte av folk i resepsjonen og restauranten på kveldstid. Rommet var bra. Vi bestilte familierom som inkluderer 1 dobbeltseng og 1 køyeseng for større barn. Rommet hadde også badekar/dusj, veldig praktisk med en liten på tur. OK frokost. Vi måtte, grunnet korona gå i puljer til frokost. Vi hadde valgt 0800-0845. Vi valgte å gå til frokosten rett før halv ni, da det var alt for mye folk som gikk samtidig.

Om jeg skal peke på noe negativt, så er det at hotellet ligger plassert rett ved Oppdal stasjon. Dette genererer naturligvis en del støy, også gjennom natten. Og at E6 går rett utenfor hotellrommet ditt. Men det er jo ikke noe hotellet kan noe for.

Vi var fornøyd med oppholdet.

Takk, 665kristiana
Anmeldt 30. juni 2021

Elendig internett, dårlig tv, bra dusj og avsug på badet, men nyskjerrig dusjforheng. Trodde ikke man hadde dusjforheng på et fint og moderne hotell i 2021, uhyggenisk og mørkt inne i dusjen. Dårlig utvalg av brød til frokost, ok frokost dag 1, dårlig dag to. Fine priser i resturranten, god mat. Hyggelige ansatte. Gratis parkering og innendørs sykkeloppevaring. Vonde senger. Rent over alt.

Takk, ElvisAsterix
Anmeldt 25. februar 2021

Jeg og min sønn hadde et fantastisk opphold i vinterferien og bodde på dette flotte hotellet i 3 dager. Frokosten og middag var veldig bra. Service både i restaurant og resepsjon var upåklagelig. Spesielt bemerkes Michael i resepsjonen som overgikk alt som man kan forvente av ekstra service på et hotell. Ber man om noe ekstra så strekker personalet seg så langt som overhode mulig. Vi anbefaler dette hotellet på det sterkeste. Takk for oss for denne gang.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Anjakalland