FindHotel
ZenHotels.comUSD 147
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Overnattet på vei nordover.
Meget hyggelig personale og fin fasade og interiør, men det var det….
Spiste på restauranten som lokket med fyldig fiskesuppe. Måtte få den servert to runder da første var kald. To kneipbrødskiver som var toastet fulgte med. Triste greier.
Fruen spiste indrefilet som var ok. Kelner var meget hyggelig.
Rom uten air-con og elendig Wifi.
Dette hotellet fortjener ikke mer enn to stjerner tross pent utseende og hyggelig betjening.

Romtips: Unngå fiskesuppe!!
Takk, trondd589
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og fresh hotel i sentrum av Oppdal. Rommet var greit, men da dette sikkert var et HC rom var det dusj gardiner. (Noe som jeg ikke liker). Svært lite tv, som med fordel kunne vært betydelig større. Ellers var rommet helt ok.
Frokost var også helt ok, men utvalget av brød kunne vært bedre. Det var mye folk selv om hotellet har fordelt frokost på 3 ulike tider.

Hyggelig atmosfære i lobby området.

Takk, janmh2014
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Det startet noe skuffende, da deres «velvære-anlegg» var stengt av grunnet korona og oppussing. Dette kom ikke frem på deres hjemmesider, og var i utgangspunktet grunnen for at vi booket hotellet.

Derimot fikk vi ypperlig service, spesielt av den svenske damen i resepsjonen med krøllete hår. Takk for forståelsen og hjelpen du gav oss!

Romtips: Spa area closed for some time
Takk, snorremagnusl
Anmeldt 6. juli 2021

Overnattet på Hotel Skifer en natt da vi var på tur med minstemann (5mnd) og skulle fra Kristiansand til Kristiansund og trengte en siste overnatting. Hotellet var under litt oppussing, men ikke noe vi merket fra der vi hadde rom. Tydelig et populært sted da det yrte av folk i resepsjonen og restauranten på kveldstid. Rommet var bra. Vi bestilte familierom som inkluderer 1 dobbeltseng og 1 køyeseng for større barn. Rommet hadde også badekar/dusj, veldig praktisk med en liten på tur. OK frokost. Vi måtte, grunnet korona gå i puljer til frokost. Vi hadde valgt 0800-0845. Vi valgte å gå til frokosten rett før halv ni, da det var alt for mye folk som gikk samtidig.

Om jeg skal peke på noe negativt, så er det at hotellet ligger plassert rett ved Oppdal stasjon. Dette genererer naturligvis en del støy, også gjennom natten. Og at E6 går rett utenfor hotellrommet ditt. Men det er jo ikke noe hotellet kan noe for.

Vi var fornøyd med oppholdet.

Takk, 665kristiana
Anmeldt 30. juni 2021

Elendig internett, dårlig tv, bra dusj og avsug på badet, men nyskjerrig dusjforheng. Trodde ikke man hadde dusjforheng på et fint og moderne hotell i 2021, uhyggenisk og mørkt inne i dusjen. Dårlig utvalg av brød til frokost, ok frokost dag 1, dårlig dag to. Fine priser i resturranten, god mat. Hyggelige ansatte. Gratis parkering og innendørs sykkeloppevaring. Vonde senger. Rent over alt.

Takk, ElvisAsterix